Hvilken control kan bruges til at vise tid~
Fra : Kasper Bo Larsen

Dato : 29-08-03 08:31

Jeg arbejder i øjeblikket med et reservationssystem der skal hold styr
på hvornår en given ressource er optaget, af hvem mm.
Selve DB delen er en smal sag, men jeg har problemer med at få idéer
til en lækker og informativ GUI.
Det jeg har behov for er en kontrol der kan vise en given tidsperiode
med tilhørende ressourcer og disses booking perioder, gerne noget i
stil med et Gantt kort.

På forhånd tak

KB Larsen

Fra : Krabsen

Dato : 29-08-03 14:44

Du bør nok gå ud på markedet og finde (købe!) en custom control, der
håndterer Gantt kort.

Søg evt. på http://www.componentsource.com/

/Krabsen

Fra : Kasper Bo Larsen

Dato : 29-08-03 23:14

"Krabsen" <news@krabsen.dk> wrote in message news:<binlc0$drf$1@sunsite.dk>...
> Du bør nok gå ud på markedet og finde (købe!) en custom control, der
> håndterer Gantt kort.
>
> Søg evt. på http://www.componentsource.com/
>
> /Krabsen

Tak for linket, men da det projekt jeg pt arbejder på primært er en
vennetjeneste arbejder jeg på et 0 kr budget så jeg bliver vel
nødt til at lave komponenten selv

Kasper