Skærme
Fijala 3554
Hjælp med Driver til en 19" orion model E1~
Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 29-08-03 20:16

Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig, med at finde en driver, til
min 19" Orion model E1995T...
Jeg har været inde på deres hjemme side, men uden held... "
http://www.orion-europe.dk "
Jeg har også prøvet at sende dem en mail....to gange men de svare aldrig
På deres hjemmeside...Under Drivers, kan man downloade en driver pakke til
CDT eller til LCD... men når jeg køre programmet... ( og ser bort fra at WIN
XP ikke kan lig at køre 16bit programmer.... ) får jeg en fejl, der lyder på
" Can´t open .inf file.. der efter kan jeg kun vælge mit grafikkort som The
contents of current Display Properties...

Men hvad nu hvis jeg sender en mail til dem, hvor på jeg efterspørger på 42"
Plasma skærm.... tror i så at de vil svare på det..... hmmmmmmmmm

Fra : David T. Metz

Dato : 04-09-03 13:44

Kim Borg Petersen kalligraferede, i
> Er der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig, med at finde en
> driver, til min 19" Orion model E1995T...

Undskyld, men hvad vil du bruge den til?

> Jeg har været inde på deres hjemme side, men uden held... "
> http://www.orion-europe.dk "

Erhm, er du sikker på det er den rigtige side du er inde på? De har ikke den
skærm i deres sortiment.

> Jeg har også prøvet at sende dem en mail....to gange men de svare
> aldrig

Det kan være fordi de ikke har noget med din skærm at gøre?

> [...]
> ) får jeg en fejl, der lyder på " Can´t open .inf file.. der efter
> kan jeg kun vælge mit grafikkort som The contents of current Display

Hvis du kigger i .inf-filen ("driveren") - så kan du se at den ikke
understøtter din skærm - så selv om du fik den til at virke ville det ikke
hjælpe dig.

Du kan prøve moderfirmaets hjemmeside:
http://www.orion.co.kr/ (jeg kan dog ikke finde noget der).

Men ellers - vælg en eller anden tilfældig skærm - evt. bare "plug&play" -
det virker jo fint. Det eneste en ".inf" gør er at sætte begrænsninger på
hvilke opløsninger/opdateringsfrekvenser/farvedybder dit grafikkort kan
indstilles til.

David
--
Bo Warming: "GLISTRUP er en bornholmsk jackass"