Hotel/Bungalow på Samui
Fra : Thomas More

Dato : 25-08-03 08:51

Hejsan

Er der nogle der kender et billigt og godt sted at bo på Koh Samui ?

Det skal være på Chaweng Beach.

Jeg har selv boet på Samui Royal Beach Resort - og det var billigt og også
ganske ok, men hvis der er nogen der har erfaringer fra noget de ligefrem
synes var RIGTIGT godt til prisen, så vil jeg gerne høre om det

/Kasper

Fra : Jonah Hex

Dato : 25-08-03 10:37

"Thomas More" <thomasmore25@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ganske ok, men hvis der er nogen der har erfaringer fra noget de ligefrem
> synes var RIGTIGT godt til prisen, så vil jeg gerne høre om det

hej Kasper.

prøv First Bungalow, Noi bungalow , men der er et meget hyggeligt sted på
lamai der hedder. White Sand Bungalow til 90bath på første række incl. el
..Dette sted er et af de ældste bungalow på koh-samui og det tiltrækker mange
unge rejserne. det er lidt væk for nattelivet, , men så sove man jo godt.

god tur!
Jonah Hex

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-08-03 07:46

"Jonah Hex" <deepseadivers@hotmail.com> wrote in message

[...]

White Sand Bungalow har ikke toilet i Bungalowen og prisen er nu 120 Bath
med toilet i Bungalowen er prisen 200 Bath og 300 Bath for en ny Bungalow
MvH Steen
Er i White Sand Bungalow i hele Marts måned 2004 for 11.gang

Fra : Gard

Dato : 25-08-03 12:14

Hei

Min kone og jeg bodde på en plass som heter Fair house for noen år siden. Vi
hadde n flott bungalow på Chaweng Noi stranden (helt sør på Chaweng
stranden). Her bor man litt "for seg selv" samtidig som det var kort vei til
hovedgaten hvor vi kunne få tak i en taxi.

Jeg har lagt ut reisebrev og bilder fra turen på min hjemmeside
www.gardkarlsen.com. Kanskje du kan finne noe nyttig info der

Mvh
Gard
Stavanger, Norge

Fra : Lene O. Bramsen

Dato : 27-08-03 07:17

Vi boede på Mandalay Resort hotel (ihvertfald hed det Mandalay) på Chaweng,
De havde forskellige værelser i næsten alle prisklasser og var et udemærket
sted. både bo helt ned til stranden eller lidt længere ud mod hovedgade...
Vi havde ingen problemer med støjen fra hverken strand eller hovedgade
Som eks. Vi boede (på ovenstående) stort værelse aircon/fan m. varmt vand tv
(og minibar), ren forkælelse på slutningen af rejsen og gav "kun" 500 baht..
men de havde andre og mere ydmyge værelser.
Mvh Lene