Erfaringer med Roof Boxer hjelme søges...
Fra : TexasFlood

Dato : 28-08-03 21:40

Overvejer en Roof Boxer hjelm som næste køb.

Noen der har erfaringer gode/dårlige ?

Hvordan er den i regnvejr - er den tæt ?

MVH

TF

Fra : Tue

Dato : 28-08-03 22:17

TexasFlood wrote:
> Overvejer en Roof Boxer hjelm som næste køb.
>
> Noen der har erfaringer gode/dårlige ?
>
> Hvordan er den i regnvejr - er den tæt ?
>
> MVH
>
> TF

Hvis du kan Tysk:
http://www.dooyoo.de/fahrzeuge/motorrad_zubehoer/roof_boxer/_review/554051/

--

Mvh. Tue - http://www.DFMC.dk/?id=389

Fra : Armand

Dato : 28-08-03 22:59

TexasFlood <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> skrev i en
> Overvejer en Roof Boxer hjelm som næste køb.
> Noen der har erfaringer gode/dårlige ?
> Hvordan er den i regnvejr - er den tæt ?

Sådan set på afstand, så burde(!) baggrunden for at overveje en given hjelm
være at man havde haft én af pågældende mærke på hovedet og erfaret at den
sad perfekt på krydderen :-/

Men ikke overraskende drages folk (som også gældende for alle andre
forbrugsvarer!) af kulører, prangende omtale og andre gimmick's, for slet
ikke at tale om prisen alene!

Må man tillade sig at spørge hvad din baggrund er??

--
Armand.
(gammel gammelklog kloge-åge)

Fra : TexasFlood

Dato : 30-08-03 14:11

> Må man tillade sig at spørge hvad din baggrund er??
>
> --
> Armand.
> (gammel gammelklog kloge-åge)

Baggrunden er at jeg har en åben hjelm nu, og er træt af at bruge maske når
det bliver regnvejr.
Jeg ville derfor gerne have en hjelm som kunne give begge muligheder - åben
hjelm til godt vejr og som så kunne lukkes
hvis det pisser ned....

TF

Fra : Armand

Dato : 30-08-03 20:30

> [...]
åben
> hjelm til godt vejr og som så kunne lukkes

OK!

--
Armand.
(der forglemte at checke op på Roof'ens type først)

Fra : Janner

Dato : 29-08-03 07:14

> Noen der har erfaringer gode/dårlige ?
>
> Hvordan er den i regnvejr - er den tæt ?
>
> MVH
>
> TF

Købte en i Frankrig for en 3 år siden i porno gul med sort visir ... men men
men den kan kun bruges som for sjov hjelm. Polstringen i hjelmen er elendig
....læs pasformen. Den støjer helt vildt når man kører over 50 kmt ... Den er
ikke tæt i regnvejr.... Og uha ville nødigt stikke krydderen i asfalten med
den den virker ikke særlig beskyttende.

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk