Ønskes: "Salg af MC for dummies."
Fra : Kim

Dato : 28-08-03 18:27

Jeg skal til at sælge min MC - og kunne i den forbindelse godt tænke mig
nogle gode råd - samt hjælp til at genfinde URL'en til slutseddel (man har
jo lov til at være så optimistisk at tro at man snart fik brug for den).

Der har tidligere været givet gode råd om fremvisning og prøveture - Kan vi
få et replay?
Hvordan er reglerne for syn ved ejerskifte af motorcykler?
Hvad I ellers lige kan komme på som jeg kunne få brug for i forbindelse med
fremvisning og salg!

--
Kim - med en bandit til salg
http://home19.inet.tele.dk/borsen/

Fra : Tue

Dato : 28-08-03 19:50

> Hvordan er reglerne for syn ved ejerskifte af motorcykler?
Fandt det har i en gammel tråd:

Reglerne for syn er som følger:

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for under 5 år siden skal den ikke
synes ved ejerskifte.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for mellem 5 og 10 år siden skal
den ikke synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden
for to år.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for over 10 år siden skal den
ikke
synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden for det
sidste år.

--

Mvh. Tue - http://www.DFMC.dk/?id=389

Fra : Richard

Dato : 28-08-03 21:32

Kim wrote:

> [...]
> jo lov til at være så optimistisk at tro at man snart fik brug for den).

Vigtigst: Start med at opbygge din selvtillid - dit valg af subject minder
mig om en IDG-bogserie, der i sin tone talte ned til folk - for du kan
ikke sælge din cykel, hvis ikke du tror på, at du kan

Richard Pade, Sorgenfri, DK
www.dfmc.dk/richard_pade
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Another Nordic GreyBeard

Fra : Michael [2760]

Dato : 28-08-03 21:53

"Kim" <borsenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo lov til at være så optimistisk at tro at man snart fik brug for den).

Hej Kim..
Er det denne du tænker på..

http://home9.inet.tele.dk/boldreel/mc-stuff/slutsedl/

--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : anrs

Dato : 30-08-03 16:12

Kim wrote:
> [...]
> Hvordan er reglerne for syn ved ejerskifte af motorcykler?
> Hvad I ellers lige kan komme på som jeg kunne få brug for i

http://www.hasselbalchs.dk/

anrs
snart ikke
Triumph Sprint RS