Nørresundby
Fra : Tue

Dato : 28-08-03 16:07

Jeg har forgæves selv forsøgt at finde ud af hvorfor min GS500 ikke kan
starte, men jeg kan ikke finde ud af det. Så jeg ville høre om der er nogle
flinke folk i Nørresundby centrum der har forstand på mc'er. Så jeg om
muligt kunne trække forbi med min mc og få lidt asistance.

--

Mvh. Tue - http://www.DFMC.dk/?id=389
TueSJ@stofanet.dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 28-08-03 16:18

> Jeg har forgæves selv forsøgt at finde ud af hvorfor min GS500 ikke kan
> starte, men jeg kan ikke finde ud af det.

Min GS500 havde fået klemt det el-kabel som sidder med to stik på
koblingsgrebet. Dette var årsagen til at motorcyklen ikke kunne starte.
Kablet sad i klemme når styret blev drejet, og med tiden blev det gnavet
over.

Så du kan jo lige prøve at checke om dette kan være problemet på din MC.

Mvh.
Jesper

Fra : Tue

Dato : 29-08-03 13:33

Jesper Pedersen wrote:

> [...]
> det gnavet over.
>
> Så du kan jo lige prøve at checke om dette kan være problemet på din

Det viste sig at det var kablet der gik op til koblingkontakten der var
gnavet over. Så nu er der liv i mc'en igen.

Tak til Martin Sørensen for hjælpen.

--

Mvh. Tue - http://www.DFMC.dk/?id=389

Fra : HSF

Dato : 28-08-03 17:47

Hej Tue
Prøv lige at bruge din røde afbryderknap ved gashåndtaget et par gange,
måske kan det være årsagen til at du ikke kan starte
baer et forslag fra en forhænværende GS 500E ejer

Fra : HSF

Dato : 28-08-03 17:49

Sorry, jeg havde ikke læst din tråd længre nede
vh den forhenværende GS 500E ejer