Fællestur fra Harlev.
Fra : Jesper Meincke

Dato : 28-08-03 08:31

Jeg har tidligere læst om fællesture fra Harlev Torsdag kl19.00, er det
hver torsdag, eller enkeltstående tilfælde.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-08-03 10:33

Tjaahoo. Vi har i dag igen. Men det er lidt spontant. Men du kan tilmelde
dig vores turliste, der annoncere vi vores ture. Det hele startede egentlig
med at jeg fik nyt laderelæ og i ren eufori lavede jeg en tur. Men det er en
længere historie

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-08-03 14:40

Du skal forøvrigt være velkommen til at deltage...

Du behøver ikke være medlem hos os, for at køre med på vores ture.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-08-03 07:56

Det blev jo en hyggelig tur, og der var da nogle stykker herfra.

Håber vi ses til næste tur, hvornår det så end måtte blive....