Track day... HVOR???!!!
Fra : Knorsfis

Dato : 26-08-03 13:51

Hejsa NG
Er der et sted på nettet hvor der er bane dage rundt i Norden??

Mvh
Jesper (og en legesyg kawasaki

Fra : lange

Dato : 26-08-03 14:22

> Hejsa NG
> Er der et sted på nettet hvor der er bane dage rundt i Norden??

www.racing4fun.dk har en dag 6/9 på Knutstorp

Lange

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 14:42

lange wrote:

> www.racing4fun.dk har en dag 6/9 på Knutstorp
>
> Lange

Ja det kan anbefales!!!
Va var der sidst. Det var vældig skægt og godt planlagt.
prisen er vist ca 1300kr.

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 27-08-03 07:42

> Ja det kan anbefales!!!
> Va var der sidst. Det var vældig skægt og godt planlagt.
> prisen er vist ca 1300kr.
>
> --
> mvh Benz... R6 millennium

Har du nogen ide om hvorvidt man kan følge med i den langsomste gruppe på en
droslet CB 500?
Det kunne joværesjovt at prøve en banedag, men det er ikke så fedt hvis man
ikke kan følge med.

Tobias

Fra : Benz...

Dato : 27-08-03 08:50

"Tobias Møller Larsen" <tobber@wanadoo.dk> wrote in message

> [...]
en
> droslet CB 500?
> Det kunne joværesjovt at prøve en banedag, men det er ikke så fedt hvis

Knutstorp er ikke særlig hurtig hvis man køre på det grønne hold, man for
nemlig ikke "lov" til at fyre den af ned af langsiden. Der rotere man.

Tror godt du kan følge med!
Så bare afsted!
Men husk: Tape (til lygter osv), værktøj til afmontering af spejle,
blinklys, (du kan også bare dække dem til med tape). Lys skal slukkes.
Bremse lys kan godt overleve, men sørg for at men ikke kan se det.
Mad og drikke til pauserne. ca 30min pr time. køre kun 15min. Og derefter
evaluere masterkøren i max 15min. Så kan du vudere udfra det om du gider at
tage ekstra tøj med, til pitten.
Kvittering for betaling.

Mit indlæg inden jeg skulle afsted.
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=r4f&btnG=Google-s%
F8gning&meta=group%3Ddk.fritid.motorcykel

god fornøjelse!

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 26-08-03 23:58

vfr@cool.dk (Knorsfis) writes:

> Hejsa NG
> Er der et sted på nettet hvor der er bane dage rundt i Norden??

Banedage i Sverige:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=12090

--Kai