Fleece
Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-03 03:16

Hej
Jeg kom lige til at spekulere over hvordan det mon er at styrte i en fleece
trøje? altså når den er inden under mc jakken. Er der nogen som har prøvet
det? Jeg spørger fordi jeg har en ide om, at stoffet vil smelte på en "sjov"
måde..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 26-08-03 06:54

tjaa til de dyre dragter kan man som regel vælge imellem bomuld eller silke
da de netop ikke skulle smelte, der er sikkert også nogen kunststoffer der
har samme egenskaber.

da jeg købte min schwabenleder dragt havde de en stump af en heingericke
dragt hængende....det var læder dragt og lignede et stykke fra hoften af.
Læderet var meget tyndtslidt, en tynd gummipude med nubber var nogenklunde
intakt, men foret var smeltet enkelte steder.

Lasse
Mille & Karin & Neelix
og nej jeg har ikek glemt billederne fra anderstorp....men jeg har glemt at
tage dem med på arb igen i dag så jeg kunne sende dem...sorry

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-08-03 10:44

> [...]
> fleece trøje? altså når den er inden under mc jakken. Er der nogen
> som har prøvet det? Jeg spørger fordi jeg har en ide om, at stoffet

Rukka (der jo har ry for at lave rimelig kvali) har i en årrække haft en
fleece jakke der kunne lynes i istedet for deres "tynde" termofoer. Men
ja det er nok en god ide at have en langarmet bomuldstrøje indenunder.
Når det er så koldt at en fleece er nødvendig er det vel heller ikke et
problem med et tynd lag mod huden ....

Desværre er svedtransporterende undertøj jo så ikke velegnet selvom det
er det mest bekvemme. Det bliver ho hurtigt varmt at køre bykørsel i
solskind selvom tempertaturen er lav.

/A