Flere Bakkebilleder...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-03 02:26

....er lagt her:

<http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=266>

<http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=265>

<http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=264>

- som en lille forsmag på resten af mine Bakkebilleder, indtil jeg får
nosset mig færdig med resten og lagt dem på min hjemmeside.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-03 03:06

Aragorn Elessar wrote:
> ...er lagt her:
>
> <http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=266>
>
> <http://www.fotofoto.dk/imgviewbig.aspx?id=265>

De er sgu gode! Det er lækkert at se billeder hvor der er gået op i
komposition osv.. Glæder mig til resten :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-03 09:31

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message
-snip-
> De er sgu gode! Det er lækkert at se billeder hvor der er gået op i
> komposition osv.. Glæder mig til resten :)

> [...]

===

Hej Anders.

Takker - desværre er de fleste af resten af billederne ikke nær så
velkomponerede, men jeg skal se hvad jeg kan gøre for at redde hvad reddes
kan, under beskæringen og bearbejdningen af resten.
De tre billeder jeg smed link til, var vist perlerne.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk