Ja.. så røg Lenny.
Fra : stefan

Dato : 25-08-03 23:25

Som der nok var nogle stykker der så, så røg Lenny ned iaften på sin gsx-f
00' og dramatisk så det ud skal jeg lige love for, men han rejste sig op
bagefter og spurgte om det var tid til at køre videre. Og var det ikke fordi
at den smed olie var vi nok også bare kørt videre, men så kom der altså en
ambulance for fuld udblæsning og udrykning kørende i modsatte vejbane for at
se til os. Det var da betryggende nok. Politiet var mærkeligt passive over
uheldet. De havde stået og talt med alle andre end chaufføren selv i 10 min
før Lenny selv gik hen og snakkede med dem.. Lidt tyndt at de ikke i det
mindste spurgte den skadelidte hvad der var sket, men sådan er det jo bare.
Cyklen var ovveraskende heldigt sluppet efter faldet, igen nok fordi at det
så vildere ud en det var, men det var nok gnisterne der fik det til at se ud
af mere end det var.

Stefan
RF600R

Fra : -V-

Dato : 25-08-03 23:39

stefan wrote:
> Som der nok var nogle stykker der så, så røg Lenny ned iaften på sin
> gsx-f 00'

På Tuborgvej?

-V-

Fra : stefan

Dato : 25-08-03 23:54

> På Tuborgvej?

Nej det var vist en Honda. det var ved bellevue

Stefan
RF600R

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 11:31

stefan wrote:

> Nej det var vist en Honda. det var ved bellevue

Ja og der lå en kvinde af asiatisk afstamning på græsset.
Jeg så hende ikke bevæge sig!! :(

--
mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : SLP/JM

Dato : 26-08-03 12:17

"Benz..." skrev > > Nej det var vist en Honda. det var ved bellevue

> Ja og der lå en kvinde af asiatisk afstamning på græsset.
> Jeg så hende ikke bevæge sig!! :(

Var Honda'en en RC45?

--
Mvh Susanne

Fra : Benz...

Dato : 26-08-03 12:28

SLP/JM wrote:
> "Benz..." skrev > > Nej det var vist en Honda. det var ved bellevue

> Var Honda'en en RC45?

Var det ikke en CBR 600? Eller det var måske ikke den?
????

Syntes i hvettilfælde ikke at det var særligt lækkert at hun bare lå der. :/
Derefter passede jeg lige lidt mere på.!

Fra : stefan

Dato : 26-08-03 15:35

> Var det ikke en CBR 600? Eller det var måske ikke den?
> ????

Jeg troede faktisk det var en VFR 800...

Stefan
Rf600R

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 26-08-03 16:47

SLP/JM wrote:

> Var Honda'en en RC45?
________________________________

Fik lige samme tanke! ( Hende fra artiklen i Den Blå Avis...? )

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : SLP/JM

Dato : 26-08-03 17:56

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev >
> Fik lige samme tanke! ( Hende fra artiklen i Den Blå Avis...? )

Jeg ved ikke, om hun har været i DBA. Jeg tænker på en af Jespers tidligere
kollegaer, som Bike vist nok har skrevet en artikel om.

--
Mvh Susanne

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 26-08-03 22:16

"SLP/JM" <susanne_lundp@hotmail.com> wrote in message
> Var Honda'en en RC45?

Nej, den nåede helt ud på Bakken. Jeg kørte bag den det meste af vejen, og
på trods af lidt alternativ kørsel af hende og hendes veninde i stramme
cowboybukser på en Gixxer600, holdt de cyklerne på hjulene.

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Benz...

Dato : 27-08-03 09:05

Niels Jørgensen wrote:
> [...]
> vejen, og på trods af lidt alternativ kørsel af hende og hendes
> veninde i stramme cowboybukser på en Gixxer600, holdt de cyklerne på

Men gjore du?
;)

Fra : -V-

Dato : 27-08-03 11:53

Niels Jørgensen wrote:
>hendes veninde i stramme cowboybukser på en Gixxer600

Hende lagde jeg sjovt nok også mærke til. Orange jakke og lyst hår, ikke
sandt?
Hvem er hun?

-V-

Fra : Lennart Espersen

Dato : 25-08-03 23:58

Ja desværre men det gik jo fint alligevel. Nu kan man jo bare håbe på at få
sat en balladepotte på imens den jo alligevel skal repareres. Sådan et lille
styrt kan jo ikke stoppe legen mens den er god :)

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-08-03 06:54

stefan wrote:
> Som der nok var nogle stykker der så, så røg Lenny ned iaften på sin
> gsx-f 00' og dramatisk så det ud skal jeg lige love for.
>
> Stefan
> RF600R

Okay, var der nogen modpart eller var de i et sving eller hvordan?

God bedring med kroppen Lennart.. Det er først dagen efter den bliver gul,
blå og øm!

MVH Mads Stetter (Som faktisk har været på Bornholm med Lennart og
Landbetjenten! LOL )

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-08-03 10:48

> Som der nok var nogle stykker der så, så røg Lenny ned iaften på sin
> gsx-f 00' og dramatisk så det ud skal jeg lige love for

Hvad skete der ?

/A

Fra : stefan

Dato : 26-08-03 15:39

> Hvad skete der ?
>
> /A

Han blokkede forbremsen ved et uheld. Nogle HD'ere bremsede foran ham. ca 80
kmt + -

Stefan
RF600R

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-08-03 17:31

> Han blokkede forbremsen ved et uheld. Nogle HD'ere bremsede foran
> ham. ca 80 kmt + -

Trælst - Asfalten kommer ret hurtigt lige i smasken når man gør det
nummer

/A
Been there, done that, have the scars to prove it ...

Fra : Armand

Dato : 27-08-03 16:52

> Han blokkede forbremsen ved et uheld. Nogle HD'ere bremsede foran ham. ca
> 80 kmt + -

Ak ja, hvis man ikke er mere rutineret end at man lader sig udbremse af en
HD, er man sgu' også selv ude om det :-|

--
Armand.

Fra : Mads Stetter

Dato : 27-08-03 21:35

Armand wrote:

> Ak ja, hvis man ikke er mere rutineret end at man lader sig udbremse
> af en HD, er man sgu' også selv ude om det :-|

Var der nogen der sagde Bronzekursus?

MVH Mads Stetter (Som ikke har været der... ENDNU)