Lakering af stel til MC
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-03 21:45

Hej

Jeg er ved at "pille lidt grundigt" ved min MC... så derfor.

Er der nogen der ved hvad det koster at få lakeret+sandblæst et MC stel, og
er der nogen der kender et godt og billigt sted i århus området...

Michael
XS 750

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 26-08-03 15:37

Dan-Strip / Dan-Color i Them plejer at være klar på opgaven mod en beskeden
betaling.

Men bemærk at der er tale om pulverlakering, så hvis du er til rigtig
autolak er det nok ikke lige stedet.

Jan Strandgaard

Fra : Morten dahl

Dato : 26-08-03 20:08

"Michael E. Christensen" <sybil(aaaaat)softhome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> er der nogen der kender et godt og billigt sted i århus området...

øhh, er det ikke spildt hvis det skal være i den rækkefølge?

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-08-03 20:59

Morten dahl wrote:

> øhh, er det ikke spildt hvis det skal være i den rækkefølge?

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-03 10:03

> Er der nogen der ved hvad det koster at få lakeret+sandblæst et MC
> stel, og er der nogen der kender et godt og billigt sted i århus
> området...

JM Metalisering (samme sted som JM trykluft) har lige fået mit stel, til
først sandblæsning og derefter lakering...

Forventet pris ca. 1000 (dog max 1500)

Men nu må vi se..

Michael