Bakke billeder (panorama)
Fra : BoS.

Dato : 25-08-03 20:16

Hej alle

Jeg har - ligesom ved åbningen - lavet et par panorama billeder, for lige
for at fange stemningen lidt.

www.marginmedia.dk/bakken1.jpg
www.marginmedia.dk/bakken2.jpg
www.marginmedia.dk/bakken3.jpg

mvh Bo

Fra : Holger Danske

Dato : 25-08-03 20:35

BoS. wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har - ligesom ved åbningen - lavet et par panorama billeder, for
> [...]

Tusinde Tak, så er det *næsten* som at have væeret der selv
H.D.

--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-08-03 07:07

> Tusinde Tak, så er det *næsten* som at have væeret der selv
> H.D.

Yep detjligt med et par billeder når jeg i aftes stod med en maskine med
50 løse stumper ....

/A

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-03 00:26

BoS. wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har - ligesom ved åbningen - lavet et par panorama billeder, for
> [...]

Fede billeder, kanon sejt at du har kunne lave panorama billede med så mange
mennesker på en gang.. det er jo ikke ligefrem nemt at få alle sammen til at
stå stille samtidig osv

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : BoS.

Dato : 26-08-03 09:42

Anders Houmark wrote:

> Fede billeder, kanon sejt at du har kunne lave panorama billede med
> så mange mennesker på en gang.. det er jo ikke ligefrem nemt at få
> alle sammen til at stå stille samtidig osv

Det var mig, der råbte "Stå så stille, for H...." hele tiden
/b

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-03 10:40

BoS. wrote:

> Det var mig, der råbte "Stå så stille, for H...." hele tiden
> /b

Haha

Anders