Amatørfotograf søger ledigt bagsæde i afte~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-03 12:34

....til Bakkelukningen.
Ønskes:
1 stks. motorcyklist med ledigt bagsæde, og rolig, stabil, sikker kørsel.
Jeg kan ikke betale kontant for turen, men kan godt love en cd-rom med alle
billederne fra turen, samt en pose øl. Hvis det er i underkanten, så mail
mig, så finder vi ud af noget.
Ligeledes mødested/tid og lign.
Hjemturen står jeg gerne selv for, det kommer an på hvad der er mest
praktisk.

Venlig hilsen

M. Andersen/Ara_DK, Skovlunde.
(aragorn@welles.dk)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-03 12:39

"Aragorn Elessar" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> wrote in message

- glemte da lige at sige at jeg har egen hjelm plus køredragt, så sku'
sikkerheden være i orden.

Mvh MA

Fra : Denise

Dato : 25-08-03 12:58

> [...]
> mig, så finder vi ud af noget.
> Ligeledes mødested/tid og lign.
> Hjemturen står jeg gerne selv for, det kommer an på hvad der er mest

Hej
Fint initiativ, håber en frisk fyr tager dig med, dem er der jo mange af
herinde i gruppen.
Du kan desværre ikke køre med mig, for jeg tager bilen derind. Har ikke lyst
at køre i alt det rod, kald mig bare kylling
Håber at hilse på dig derinde, som sidst.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-03 13:13

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
-snip-

> [...]
lyst
> at køre i alt det rod, kald mig bare kylling
> Håber at hilse på dig derinde, som sidst.

Hej Denise.

Takker for hilsenen, det kan jo være vi mødes derinde.
Kylling er sgu det sidste jeg vil kalde dig.
Jeg håber virkelig at en eller anden frisk fætter vil tage mig med, jeg er
helt syg efter at komme med og fotografere - det er så fed en oplevelse.
Jeg har prøvet at være med en tre-fire år før, så jeg ved hvordan det er at
køre med - jeg vil bare så smaddergerne have nogle gode billeder fra turen.
Anyone?

Venlig hilsen

M. Andersen.

Fra : Denise

Dato : 25-08-03 14:45

"Aragorn Elessar" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse
> "Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message
> Takker for hilsenen, det kan jo være vi mødes derinde.
> Kylling er sgu det sidste jeg vil kalde dig.

Tak. Hi hi, nej det er nok mere jeg ikke gider, at jeg kun tager derind for
at se motorcykler, men især at hilse på gamle venner. Hvoraf vel ½delen
stadig kører, men ikke mange af dem kører med på bakken mere. De synes som
jeg, at de første 10 år man var med var de sjoveste

> [...]
at
> køre med - jeg vil bare så smaddergerne have nogle gode billeder fra

Hvis der ikke er nogle der reagerer herinde, så tag din styrthjælm med, det
kan da være vi/du kan finde et bagsæde derinde. Og ellers sker der jo ikke
noget ved det, andet end du skal slæbe rundt på en styrthjælm .

--
Frivillige donationer til vores site, se http://dfmc.dk/donering.asp

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-03 14:54

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message
-sakse-
-snippe-
> [...]
> kan da være vi/du kan finde et bagsæde derinde. Og ellers sker der jo ikke
> noget ved det, andet end du skal slæbe rundt på en styrthjælm .

Hejsa Denise.

Jamen jeg slæber da hjertens gerne klaphatten med for en chance for at køre
med.
Og mange tak fordi du vil hjælpe - hvor mødes vi henne?

Venlig hilsen

Ara_DK

Fra : Denise

Dato : 25-08-03 15:09

> [...]
køre
> med.
> Og mange tak fordi du vil hjælpe - hvor mødes vi henne?

Hej
Jeg plejer at stå udenfor cafeteriaet, altså på pladsen. Jeg skal dog lige
ind og besøge en af mine gamle venner i Kronborggade først, han kører
desværre ikke for tiden. Men mon ikke jeg er der ved 18 tiden.
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-03 15:16

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> ind og besøge en af mine gamle venner i Kronborggade først, han kører
> desværre ikke for tiden. Men mon ikke jeg er der ved 18 tiden.

Ah okay - over for Nørrebrohallen?

Venlig hilsen

Ara_DK

Fra : Denise

Dato : 25-08-03 15:25

> "Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message
> -sakse-
>
> Ah okay - over for Nørrebrohallen?
>
> Venlig hilsen
>
> Ara_DK

Øh, ja det tror jeg nok. Der hvor jeg gik hen sidst, omkring hvor man kunne
købe øl og vand udenfor cafeteria. Men det er jo ikke sikkert jeg kan skaffe
dig et bagsæde, jeg har jo ingen ide om der kommer nogle der kører derud
selv.
Hihi altså bortset fra de 7000 andre
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-03 15:27

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
skaffe
> dig et bagsæde, jeg har jo ingen ide om der kommer nogle der kører derud

Hej igenner.

Okay, så ved jeg hvor jeg sådan cirka kan hitte dig.
Ang. bagsædet: Der kom jeg vist også liiige til at tage lidt for meget for
givet - undskyld, jeg er bare så forhippet på at komme med, så det næsten er
sygeligt.

Venlig hilsen

Ara_DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-08-03 20:31

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> Ang. bagsædet: Der kom jeg vist også liiige til at tage lidt for
> meget for givet - undskyld, jeg er bare så forhippet på at komme med,

Æv. Min kæreste hoppede fra og jeg kiggede faktisk efter dig omkring Castro
da vi skulle køre, men du var ikke at se. Ellers kunne du have siddet bagpå
Kilofazeren.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-08-03 22:22

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> [...]
Castro
> da vi skulle køre, men du var ikke at se. Ellers kunne du have siddet

Hej Tony.

Det var smadderpænt af dig at tænke på mig, men jeg fik et bagsæde hos
eksen, så jeg var med - jubel og julefryd - og ikke til at holde nede af
bare jubel.
Jaja jeg ved det godt, det er *lidt* sygt at ha' det sådan med at trille
med - men faneme' også dejligt at være med igen!

Hej fra

Ara_DK - der sidder og roder med billeder fra Bakkelukningen.

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-08-03 22:30

Aragorn Elessar wrote:

> Det var smadderpænt af dig at tænke på mig, men jeg fik et bagsæde hos
> eksen, så jeg var med - jubel og julefryd - og ikke til at holde nede
> af bare jubel.

Ahh det lyder dejligt!

> Jaja jeg ved det godt, det er *lidt* sygt at ha' det sådan med at
> trille med - men faneme' også dejligt at være med igen!

Det er da ikke sygt. Så er der i hvert fald dømt sindssyge hos de 6-7000 der
kørte med i dag.

> Ara_DK - der sidder og roder med billeder fra Bakkelukningen.

Glæder mig til at se resultatet!

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 25-08-03 23:51

Det er ikke spor sygeligt, jeg efterlyste også bagsæder her, sidste år da
jeg ville til træf. Jeg var heldig og finde et, og har nu selv et ( ja og
tilhørende forsæde). Så jeg forstår det fint.

Jeg måtte lægge nogle timer i huset istedet for at se til at bakken blev
lukket. Klarede i den? eller gik det helt galt fordi jeg ikke var der?

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-03 00:15

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> --
> Charlotte Petersson
> Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Hej Charlotte.

Aj, herligt at høre at du nu har din egen cykel - det arbejder jeg mig også
hen imod, det skal nok lykkes. Er så småt begyndt at kikke mulige cykler ud,
selv om der nok går et stykke tid endnu inden anskaffelsen.
For vores vedkommende gik turen på K75'eren fint - vi så dog en ung mc'ist,
der havde taget en røvtur på Lygten med sin gule bambusraket - han så dog ud
til at have det nogenlunde da vi trillede forbi - han sad dog og kikkede
lettere rystet på sin ene hånd - nogen der ved hvad der skete?
Håber da at han var okay. Cyklen så dog ikke så godt ud, synes jeg.

Venlig hilsen

Ara_DK

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-03 02:31

> Ahh det lyder dejligt!
===
Tro mig, det var det også!
Det var sgisme' da en dejlig tur.
===

> Det er da ikke sygt. Så er der i hvert fald dømt sindssyge hos de 6-7000
der
> kørte med i dag.
===
Se, nu skal jeg ikke kunne udtale mig om resten, men jeg er ihvertfald blød
i den hvide klaphat med at trille!
===

> Glæder mig til at se resultatet!
===
Skal nok sige til når billederne er online.
===

> --
> Tony
> Fazer 1000
===
Ara_DK - med (- som passager dog - der sku' jo fotograferes...) på en K75'er

===

Fra : Denise

Dato : 26-08-03 08:16

> [...]
> Jaja jeg ved det godt, det er *lidt* sygt at ha' det sådan med at trille
> med - men faneme' også dejligt at være med igen!

Hej Maria
Godt du fik et bagsæde og havde en god tur. Så godt julelysene
NB! Jeg var jo næsten ved at få dårlig samvittighed for ikke at gide tage
med

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-08-03 09:33

> [...]
> Godt du fik et bagsæde og havde en god tur. Så godt julelysene
> NB! Jeg var jo næsten ved at få dårlig samvittighed for ikke at gide tage

Ingen grund til at få dårlig samvittighed der, alt gik jo som det skulle.

Godt du kun var *næsten* ved at få det! ;oD

Mvh

Ara_DK, der stadig er glad i låget og over det hele.