DFM hygge/træf weekend, på Mc Touring Camp~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-03 11:46

Hej NG.

Jahh, så er det jo i næste weekend, at det skal foregå

Hvor mange har fået kolde fødder/svigermor kommer på besøg, så jeg kan
altså ikke alligevel, syndromet !

Jeg kommer, om der er nogen bagpå, er lidt usikkert endnu, noget med
hvem der skal passe hunden og katten, hvem der gjorde det sidst osv.
osv.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-08-03 12:08

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> [...]
>
> Jeg kommer, om der er nogen bagpå, er lidt usikkert endnu, noget med
> hvem der skal passe hunden og katten, hvem der gjorde det sidst osv.

Jeg kigger stadig vejrudsigten efter og pt. ser det lidt ustadigt ud i løbet
af weekenden. Hvis de lover alt for meget regn hopper jeg fra - men ellers
er jeg på. Mon ikke udsigten er ret sikker i løbet af onsdagen, så der
regner jeg med at komme med en udmelding.

Ses vi senere på Nørrebrogade?!

--
Tony
Fazer Grande

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-03 14:19

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> - men ellers er jeg på. Mon ikke udsigten er ret sikker i løbet af
> onsdagen, så der regner jeg med at komme med en udmelding.

Hej.
Måske, jeg plejer at holde på hjørnet af Heimdalsgade/Nørrebrogade,
fra kl: ca. 17.00

Fra : J.C.Kløve

Dato : 25-08-03 12:22

I tråden: bicp09$4du$1@news.net.uni-c.dk,
Skrev Dennis Hellan Pedersen :
> [...]
>
> Jeg kommer, om der er nogen bagpå, er lidt usikkert endnu, noget med
> hvem der skal passe hunden og katten, hvem der gjorde det sidst osv.

Darn, det her indlæg havde jeg ikke nede da jeg skrev mit - to sjæle
samme tanke, jeg regner med at komme, under en række forudsætninger

1) Der kommer mere end en 3-4 stykker
2) At der ikke er udsigt til at det regner (hele tiden - en byge eller
2 tager vi med)
3) At svigermor ikke melder sin ankomst (man skal jo have en dør der
står på klem)

såååå

Jeg er på linie med Tony - Onsdag giver jeg mit endelige svar ! (vi er
2 MC'er herfra)

--
Dun@nt
XJ600 51J - der kan erhverves når sæsonnen er slut. . .

Fra : Oros

Dato : 25-08-03 12:29

J.C.Kløve wrote:
> 1) Der kommer mere end en 3-4 stykker

Uha, denne her dårlige egenskab ville jeg hurtig få vristet af mig, tænk
hvis alle tænkte sådan!

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe.
http://www.dfmc.dk/?id=222

Fra : J.C.Kløve

Dato : 25-08-03 12:41

I tråden: bicrtl$11i$1@sunsite.dk,
Skrev Oros :

> Uha, denne her dårlige egenskab ville jeg hurtig få vristet af mig,
> tænk hvis alle tænkte sådan!

*lol* jo jo, du har selvfølgelig ret, men hvis nu 20-30 stykker siger
det - så er problemet jo løst, eller rettere ikke til stede, det jeg
siger er jo hvis der er 3-4 tilsagn (inc. det lille måske) så bliver
frsten nok alligevel for tam, og...... arrgh, du ved havd jeg mener

Gu fanden kommer jeg da hvis der er udsigt til en god fest med gæve
mennesker !

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-08-03 13:48

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Jahh, så er det jo i næste weekend, at det skal foregå

Det tør jeg ikke, det er jo på den forkerte side af broen hvis jeg
husker korrekt...

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-08-03 14:06

Hans Joergensen wrote:

> Det tør jeg ikke, det er jo på den forkerte side af broen hvis jeg
> husker korrekt...

Bare rolig. Vi tager Ebeltoft-Odden overfarten, så du kan også være med.

--
Tony
FZS1000

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-08-03 14:18

Tony Lorentzen wrote:

> Bare rolig. Vi tager Ebeltoft-Odden overfarten, så du kan også være
> med.

Nej _vi_ gør ikke , der skal sq da køres på dyret

Fra : Bjørn S

Dato : 25-08-03 14:24

"Tony Lorentzen" skrev

> Bare rolig. Vi tager Ebeltoft-Odden overfarten, så du kan også være med.

Så ville der måske være en god ide at bestille plads... ved Thy-træf var
ihvertfald nogen af afgangene fullbooket for MC hele dagen, men det kan ha
været ved Kalundborg-Århus, og som sådan jo ikke relevant her. Årsagen var
nok at de har begrænsede surremuligheder. Om Suzuki Classic Meet samt Mosten
trækker lige mange er jo ikke sikkert.

--
/Bjørn - som desværre må blive hjemme og sutte på labben :-/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-08-03 15:53

Tony Lorentzen wrote:
> Bare rolig. Vi tager Ebeltoft-Odden overfarten, så du kan også være med.

Jeg skal overveje det ... jeg melder ud på Onsdag som de andre..

Hvad koster Odden-Ebeltoft på MC?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-08-03 18:16

> Hvad koster Odden-Ebeltoft på MC?

225 incl 2 personer og evt. sidevogn eller trailer

Se www.molslinien.dk hvor der også kan bestilles plads - hvilket er en
meget god ide søndag/mandag og fredage

/A

Fra : GRISEN

Dato : 25-08-03 19:56

On Mon, 25 Aug 2003 12:46:26 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

>Jahh, så er det jo i næste weekend, at det skal foregå

Hvis DMI ikke lover noget i retning af konstant regn, så dukker jeg op...

*
Jan

Fra : Peter Aagaard

Dato : 25-08-03 20:38

> [...]
>
> Jahh, så er det jo i næste weekend, at det skal foregå
>
> Hvor mange har fået kolde fødder/svigermor kommer på besøg, så jeg kan

Jeg skal arbejde lørdag fra kl 13:50 og til jeg er færdig (og det vides ikke
bestemt), så her er endnu et af de kedelige syndromer.... der betyder man må
melde fra... men god tur til dem der nu skal med.

Mvh. Peter
(RSV 00)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-08-03 20:55

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hej NG.
>
> Jahh, så er det jo i næste weekend, at det skal foregå

Jeg kan desværre ikke komme, da weekenden allerede er dobbeltbooket i
forvejen :-/
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jens U

Dato : 25-08-03 22:40

Dennis Hellan Pedersen skrev...
> [...]
>
> Jeg kommer, om der er nogen bagpå, er lidt usikkert endnu, noget med
> hvem der skal passe hunden og katten, hvem der gjorde det sidst osv.

Tykke sokker i støvlerne forebygger kolde fødder.

Jeg har ingen svigermor og heller ej hund eller kat, så mig slipper i nok
ikke af med.

Kommer nok Lørdag morgen og slår telt op, hvis ikke andet er aftalt.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-08-03 23:47

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hvor mange har fået kolde fødder/svigermor kommer på besøg, så jeg kan
> altså ikke alligevel, syndromet !

Nå gutter. En kombination af lav-vande i kassen, en mindre freelance-opgave
hen over weekenden samt den noget usikre vejrudsigt gør at jeg desværre må
melde fra denne gang. Men jeg håber da at I andre mødes alligevel og får
hygget jer i det Djuslandske.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-08-03 12:57

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> melde fra denne gang. Men jeg håber da at I andre mødes alligevel og får

Jeg melder fra af den 1. og 3. grund .. plus at jeg nok har lidt
problemer med at tage mig sammen med at tage til jylland

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-08-03 12:09

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Jeg kommer, om der er nogen bagpå, er lidt usikkert endnu, noget med
> hvem der skal passe hunden og katten, hvem der gjorde det sidst osv.
> osv.

Hov glemte lige, jeg ankommer om Fredagen, ankomst tiden ligger ikke
helt fast

Fra : Anneli

Dato : 28-08-03 23:18

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:bicp09$4du$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej NG.
>
> Jahh, så er det jo i næste weekend, at det skal foregå

Jepsen! Jeg kommer fredag aften. Glæder mig til at se en masse fra
gruppen! :0)

Stor hilsen Anneli og Savage + kæreste og BSA

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-08-03 10:17

Anneli wrote:

> Jepsen! Jeg kommer fredag aften. Glæder mig til at se en masse fra
> gruppen! :0)
>
> Stor hilsen Anneli og Savage + kæreste og BSA

Hej.

Lyder hyggeligt, indtil nu er det jo ikke mange tilmeldinger der er
kommet, nærmest kun afbestillinger

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-08-03 11:29

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Lyder hyggeligt, indtil nu er det jo ikke mange tilmeldinger der er
> kommet, nærmest kun afbestillinger

Jeg havde også meldt min ankomst. Men et lille møde på motorvejen
forleden snuppede lidt af økonomien. Troede faktisk ikke de brugte
helikoptere mere.

Ib Jakobsen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-08-03 14:36

Så skulle vi alligevel have holdt det hos os, gratis

Men det havde nok alligevel ikke hjulpet meget....

Jeg kigger måske ud i løbet af lørdagen, i aften er jeg i klubben, så skulle
i få lyst kan i bare kigge forbi

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens U

Dato : 29-08-03 22:51

Henrik skrev...
> Så skulle vi alligevel have holdt det hos os, gratis

Det kunne da godt havde været, men sådan skulle det ikke være.

> Men det havde nok alligevel ikke hjulpet meget....

Er det vejret du tænker på ?

> Jeg kigger måske ud i løbet af lørdagen, i aften er jeg i klubben, så
skulle
> i få lyst kan i bare kigge forbi

Gummi flåden var ikke pumpet op, så jeg kikkede ikke lige forbi

Jeg må indrømme at regn og telt er en cocktail,
som jeg heller ikke bryder mig om.

Køre der ud gør jeg nu nok(det er aftalt), men jeg lader teltet blive
hjemme,
da de igen har lovet habile mængder af vand om søndagen :-/

Smid en mail hvis vi skal finde ud af noget fælles kørsel til campen.

Jeg skal nok tjekke min mail inden jeg køre op ad formiddagen.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-08-03 12:07

"Er det vejret du tænker på ?"

Nej, det var Ib's finanser

Den smule regn er ikke noget at snakke om

Fra : GRISEN

Dato : 29-08-03 19:04

On Fri, 29 Aug 2003 12:28:34 +0200, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> wrote:

>Jeg havde også meldt min ankomst. Men et lille møde på motorvejen
>forleden snuppede lidt af økonomien. Troede faktisk ikke de brugte
>helikoptere mere.

Hvordan opdager man det ???
De flyver vel ikke ned, og be'r dig stoppe ??? :-9

*
Jan

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 29-08-03 21:29

GRISEN wrote:

> Hvordan opdager man det ???
> De flyver vel ikke ned, og be'r dig stoppe ??? :-9

Det var også lidt pudsigt. Der stod en betjent gemt i en snæver frakørsel med
forkert hældning. Kombineret med kornspild og andet ragelse på vejen. Og jeg
havde lige kikket ned på speedometret. Da jeg brøkdele efter kikkede op stod han
midt på vejen. Jeg kunne lige så godt have kikket et sekund mere, og så var han
blevet ramt. Man kan ikke lade være med at tænke på hvad der var sket hvis man
havde valgt en afkørsel senere?.

Ib Jakobsen

Fra : GRISEN

Dato : 31-08-03 15:10

On Fri, 29 Aug 2003 22:28:51 +0200, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> wrote:

>Der stod en betjent gemt i en snæver frakørsel med forkert hældning.

Skummelt... fik du så bare en mundtlig besked om hvad de havde målt?
Normalt (betjent med laser) skal man da have mulighed for at tjekke målingen med egne øjne.

*
Jan

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 01-09-03 22:53

GRISEN wrote:

> Skummelt... fik du så bare en mundtlig besked om hvad de havde målt?

Ja, det var først der jeg blev klar over der var noget galt. Jeg troede bare det var en der
skulle se kørekort. Det var først da han sagde "vi" har målt dig. Og så pegede han op på
piskeriset.

> Normalt (betjent med laser) skal man da have mulighed for at tjekke målingen med egne øjne.

Det tænkte jeg godt på senere. Om deres beviser er i orden med den metode.

Ib Jakobsen