karlslunde - hvad tid?
Fra : Esther

Dato : 24-08-03 20:58

Davs i gruppen

Er der en venlig person der kan fortælle mig, hvad tid folk plejer at køre
fra Karlslunde tanken (eller hvor det nu er henne hernede sydpå) når der er
Bakkelukning?

På forhånd tak

Esther

***Motorcycles don't drool and make puerile comments when you dress in
leathers***

Fra : Mr. Kawasaki

Dato : 25-08-03 10:20

Ja.. hvad tid er det...

MvH
Frank
Kawasaki Er5

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-08-03 11:42

Esther wrote:

> Er der en venlig person der kan fortælle mig, hvad tid folk plejer at
> køre fra Karlslunde tanken (eller hvor det nu er henne hernede sydpå)
> når der er Bakkelukning?

Jeg tror (!) ikke der er noget "officielt" tidspunkt men hvis I regner med
at skulle være inde på Nørrebrogade ved 17 tiden så skal I nok køre fra
Karlslunde ved 16.15-16.30 tiden. Folk kommer som regel dryssende hele dagen
og kører forvirret rundt i København og ved ikke hvad de skal gøre af sig
selv

--
Tony
FZS1000