testbænk i Vejle
Fra : S.G

Dato : 24-08-03 20:20

En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende. Skal vel
lidt erfaring til at tæmme den

Min makkers RF900R målte 128,6 HK på hjulet med en flot jævn kurve. Osse ret
flot eftersom det er lavet privat af min onkel. Der er kun indkøbt Bolt-on
potte og KN-filter.

En CBR900R 92´er med 106HK på hjulet.. Dysset om indstillet et eller andet
sted... Staklen har ihvertfald givet penge for noget der ikke har virket
efter hensigten

GSXR600 mener det var 95 med 101HK på hjulet, ret pænt må man sige

S.G, Odense
RF900R

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 24-08-03 20:23

> GSXR600 mener det var 95 med 101HK på hjulet, ret pænt må man sige

Hej Sebastian

Gixxer 600 kom frem i 97, så det har minimum været sådan en.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : S.G

Dato : 24-08-03 21:34

> Gixxer 600 kom frem i 97, så det har minimum været sådan en.

Det var egentlig osse det der skulle stå..

Fra : Søren Skovgaard Jens~

Dato : 26-08-03 05:44

Hejsa Jens .....

Jeg snakkede med gutten, der ejer denne ZX-12R - Den trak 196 HK på motoren
og 159,6 HK på baghjulet. Dette var han dog ikke helt tilfreds med, da den
dagen før til PowerMeet leverede 175,2 HK på baghjulet.

M.v.h.

Søren Skovgaard

-- Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Fra : Mads Stetter

Dato : 24-08-03 21:12

S.G wrote:
> En ZX12R med 198HK på baghjulet.. Det må jeg sige... imponerende.
> Skal vel lidt erfaring til at tæmme den
> >
> S.G, Odense
> RF900R

Hva var der gjort ved den?

MVH Mads Stetter

Fra : S.G

Dato : 24-08-03 21:36

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com>

> Hva var der gjort ved den?

originalt har de 180HK på baghjulet (hvilket er ret
imponerende eftersom der står 185HK på papiret, men der er jo osse mange
producenter der er ret optimistiske)

Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men er
ikke sikker

Fra : Mads Stetter

Dato : 24-08-03 21:43

S.G wrote:
> [...]
> mange producenter der er ret optimistiske)
>
> Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men

Ok, er nu overbevist over at den kun smider 180 hk i motoren! Ved Rydbergs
MC ligger sådan en lidt over 150 HK standard og lidt over 170 med fuld
udstødning!
Enten er det rydberg der er forkert på den eller også er dem i vejle?

Her er link forresten:
http://www.rydbergsmc.dk/rullefelt/Kawasaki/zx12r_akro1.htm

MVH Mads Stetter

Fra : Bo

Dato : 25-08-03 05:50

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ok, er nu overbevist over at den kun smider 180 hk i motoren! Ved Rydbergs
> MC ligger sådan en lidt over 150 HK standard og lidt over 170 med fuld
> udstødning!

ja noget er der vist ændret, en busa gir ca. 155-160 på hjulet
std.

bo-gsxR

Fra : Ninja Rider

Dato : 25-08-03 20:00

Hejsa

> [...]
>udstødning!
>Enten er det rydberg der er forkert på den eller også er dem i vejle?

Ved Powermeet i år havde en ZX-12 (01 model)med Komplet akrapovics
titanium udstødning 175.2 HK
Min kamy's ZX-12R (01 model) med samme opsætning omkring 170hk, uden
omprogramering af indsprøjtningen.

Se listen her:
http://www.powermeet.dk/powermeet/2003/res_powermeet03.htm

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-08-03 21:10

Ninja Rider wrote:

> Ved Powermeet i år havde en ZX-12 (01 model)med Komplet akrapovics
> titanium udstødning 175.2 HK

Når man tænker over det, så er det sgu egentlig ret vildt Jeg synes da
ikke at min Fazer er langsom, men maxifrøen har jo det dobbelte =
Fååårk!

Oh well, giv mig en slalombane, så skal jeg nok give den baghjul
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Brian W.

Dato : 26-08-03 14:25

S.G wrote:
> [...]
> mange producenter der er ret optimistiske)
>
> Mener faktisk kun det var anden udstødningssystem og omdysning... Men

Hmm mjaaaa njaaa 180 hk på hjulet???? er det ikke lidt optimistisk og tro??
jeg har efterhånden set et par stykker der har været testet på bænken, og
der ikke nogen af dem der havde 180 hk på hjulet?????? men det er måake bare
mig??? Kawasaki er ellers godt nok kendt for at at deres opgivelser passer
på hjulet, men de der zx12´er har jeg altså ikke set endnu med så mange hk
på hjulet????

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Per Emborg

Dato : 26-08-03 16:46

Mange af dem får lige de sidste 5-8 hk via ramair , og de heste ser man ikke
i testbænke men mon ikke de 174 er det rigtige tal hvis der også er en
Powercommander på

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Armand

Dato : 27-08-03 16:53

Per Emborg <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en
> Mange af dem får lige de sidste 5-8 hk via ramair , og de heste ser man
ikke
> i testbænke men mon ikke de 174 er det rigtige tal hvis der også er en
> Powercommander på

Tallet er som sådan fuldstændig ligegyldig! :-|
Det at det drejer sig om, er om man kommer hurtigst afsted eller ej, men har
man ikke nosser til at udnytte de mange dyrt købte HK's (som folk ellers nok
sørger for at prale om) er en rulning da et fint kompromis. Men grundet
alskens variabler bør man tage afsted sammen med sin ærke-rival og få en
rulning på samme bænk, samme dag!!!

Hvis det er fordi man vil have et stykke papir med en kæmpe kurve på, siger
onde tunger at hos CAPS har enhver japansk mellemklassemaskine ~150 HK!

--
Armand.

Fra : Morten dahl

Dato : 28-08-03 16:02

> Hvis det er fordi man vil have et stykke papir med en kæmpe kurve på,
siger
> onde tunger at hos CAPS har enhver japansk mellemklassemaskine ~150 HK!

GRILL

Hvad er det for et rullefeldt? et af mærket HD

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 28-08-03 21:06

Morten dahl <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for et rullefeldt? et af mærket HD

Eller blot belejligt fejlvisende, så ledes at HD-importøren kan foresvæve
kunder om "V2-poweren" :-/

--
Armand

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-08-03 08:18

> Eller blot belejligt fejlvisende, så ledes at HD-importøren kan
> foresvæve kunder om "V2-poweren" :-/

En helt std Gixxer 1000 smed 192kh på hjulet ved en unavngiven HD forhandler
på Sjælland. Det har nok sagt CAPS!, da ejerens kæbe ramte brystet

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-08-03 10:22

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> En helt std Gixxer 1000 smed 192kh på hjulet ved en unavngiven HD forhandler
> på Sjælland. Det har nok sagt CAPS!, da ejerens kæbe ramte brystet

Så har det nok sagt KLAPS, da en jeg hørte om fik målt sin 140 hk Harley. Man
havde jo penge nok, så man købte et 140 hk tuningssæt. Så man havde 140 hk. Ment
i bedste knallertdrengestil, som 16 årige med et Thansen katalog. Den havde
100hk og blev omgående sat til salg.

Ib Jakobsen

Fra : BSV

Dato : 25-08-03 08:54

Der skal nu ikke så meget til med zx12, dette taget fra en beskrivelse på
nedenstående link.

Muzzy's dogbones, and aluminum cooling fan. 17t countershaft sprocket,
Micron pipe and PCIIIr.

Quarter mile 9.75 @146.5. Dynoed with the Bear stacks...about 3 hp...now
178.8hp/96.3 tq.

http://www.micapeak.com/reg/view/ZX12R