annoncesjov
Fra : Jacob Larsen

Dato : 24-08-03 18:43

For dem der ikke lige har læst denne tråd, gør det lige. Den handler vist
mest, om man ikke skal skrive wanted på et galleribillede for sjov, da det
skaber en del forviring.

Tråden er i dk.marked.privat.motorcykel og hedder "S: HD knucklehead"

Jeg aner ikke hvordan man linker til en hel tråd, så jeg regner med, at man
ikke kan

--
mvh. Jacob Larsen - GS500E

Fra : Per Overarm