Kawasaki mod Honda
Fra : Gitte og Bjørn

Dato : 24-08-03 18:33

jeg har overvejet og investere i en Kawazaki ZX 7 R årg 97 .... enten det
eller en Honda 900 Fireblade årg 96

jeg har hørt en masse negativt om Kawa.... passer det,
at motoren ikke kan holde, at man ikke kan lave andet end ofre penge på en
Kawa.

Hvad er jeres mening om disse 2 cykler, for og imod.

Kennel Foxy Spots
Gitte Gjerlevsen og Bjørn P.Callesen
Søgårdsvej 7, Søgård
6240 Løgumkloster
tlf : 74 71 12 08 eller 20 32 12 18
mail : foxy@os.dk
web : www.foxy-spots.dk
ICQ : 172006761

Fra : Megas

Dato : 24-08-03 22:34

Gitte og Bjørn wrote:
> [...]
> på en Kawa.
>
> Hvad er jeres mening om disse 2 cykler, for og imod.

Som at sammenligne en raket(Kawa) imod en symaskine(Blade)..

*Henter cola & popkorn*

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : TheHobbit

Dato : 25-08-03 10:09

Jeg har selv stået i (næsten) sammen dilemma for nogle mdr. siden hvor jeg
skulle vælge mellem (blandt andet) ZX6R og CBR600 altså lige modellerne
mindre end dem du nævner.

Først snakkede jeg med en række folk der "har forstand på mc" - de var
tydeligt nok ret religiøse og anbefalede det mærke de nu var tilhænger af
dog uden at nedgøre det andet for det er begge fornuftige modeller. Derefter
rådførte jeg mig med et par folk der begge har været MC mekanikere for nogle
få år siden. Deres dom var uafhængigt af hinanden at Hondaen var en bedre
all-round investering end Kawaen.

Løst citeret er Hondaerne mere gennemtænkte/holdbare og gennemprøvede hvor
Kawaerne er mere smarte/"på forkant med udviklingen" og sporty. Hondas
design (og visse andre) opdateringer synes f.eks. at "halte" ca. 1 år
bagefter Kawa og visse andre mærker. Honden "sover" dog ikke i den tid - det
virker som om at de istedet for at være på forkant med design og features
hellere levere et mere holdbart og gennemprøvet produkt. Løst-citat slut.

Jeg tog en prøvetur på hver af modellerne og var derefter 100% overbevist om
at Hondaen var det rigtige valg (for mig). Forhandleren var dog lidt
forundret over mit valg da han personligt bedst kunne lide Kawaen og han
fortalte at den kunde der havde prøvet de to modeller før mig også havde
følt sig sikker på hvilken MC han ville vælge - Kawaen!. (For the record så
var det hos en Suzuki/Kawa forhandler!)

Hilse
Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600'96 (Model '97)

- We who are about to die salute you -

PS: Desuden er Kawa-grøn en grim farve - øh bøv
.... sidder også klar med popcorn!

Fra : MKS - 74

Dato : 25-08-03 14:23

On Sun, 24 Aug 2003 23:33:41 +0200, "Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk>
wrote:

>Som at sammenligne en raket(Kawa) imod en symaskine(Blade)..

Houston we have a problem....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på: