køb hos louis.dk
Fra : Ole Fisker

Dato : 24-08-03 09:06

Hej

Er der nogen her der har erfaring med at bestille støvler hos louis, hvis
man bestiller samme
nummer som man normalt bruger kan det vel ikke gå helt galt og priserne er
jo yderst gunstige.

Betaler i med jeres kreditkort ?? eller overfører i via bank ??

MVH
Ole Fisker

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 24-08-03 09:36

"Ole Fisker" <ole@familienfisker.dk> wrote in message
> [...]
> jo yderst gunstige.
>
> Betaler i med jeres kreditkort ?? eller overfører i via bank ??

Du betaler med kreditkort, varerne koster uanset antal 6,50 euro i
forsendelse, og de er der normalt efter 3-4 hverdage. Og passer støvlerne
alligevel ikke, kan de sagtens returneres uden brok. Aldrig nogen problemer
med www.louis.de.... Et genialt sted at handle, bare synd vores skattepenge
skal til udlandet fordi der ikke findes en initiativrig dansker, der kunne
lave samme koncept....

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-08-03 15:11

Peter Jakobsen wrote:
>...Et genialt sted at handle, bare synd vores
> skattepenge skal til udlandet fordi der ikke findes en initiativrig
> dansker, der kunne lave samme koncept....

....med samme relativt lave moms og afgifter :-|
--
mvh Jes Vestervang

Fra : mcisten

Dato : 25-08-03 07:55

Jeg har prøvet at kontakte Louis.de med henblik på at starte en butik i
københavn men fik at vide de kun var interesseret i at udbygge i Østrig og
Schweiz i øjeblikket. De var heller ikke sikre på at kundegrundlaget var
stort nok til en ren louis butik.

Mvh mcisten.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-08-03 18:55

mcisten wrote:

> [...]
> Schweiz i øjeblikket. De var heller ikke sikre på at kundegrundlaget var

En dansk afdeling vil sikkert også gøre det besværligt/umuligt at købe
afgiftsfri olie fra louis.de, så lad dem bare blive væk
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-08-03 19:36

Peter Jakobsen wrote:
> [...]
> skal til udlandet fordi der ikke findes en initiativrig dansker, der kunne

Dog kan det, ihvertfald hvis det er billige støvler, godt betale sig
at sælge dem igen i Danmark da det koster ca. 120kr at sende dem
tilbage...

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Ole Fisker

Dato : 25-08-03 08:12

Hej

Tak for oplysningerne, jeg har nu bestilt støvler og handsker hos louis.