PGO HOT 50 MILLENNIUM 30/KM - HVAD ER DEN ~
Fra : E-Junkie

Dato : 24-08-03 16:35

Jeg er ved at tage kørekort, og overvejer at sælge min scooter/30. Derfor
vil jeg gerne vide, hvad den er værd.

Det er en PGO HOT 50 Millennium. Sølv/Sort
http://www.c-reinhardt.dk/Knallert/PGO/2002_Hot50.htm

Nogen, der kan sige mig hvad den er værd?
Det skal ikke bare være et skud, men en rimelig sikker vurdering.
Lad være med at smide en pris, som om i skal byde på den, for den er ikke
til salg endnu.

Nypris uden tilbehør: 13.995.-
Købt: 29. August, 2000
Km.: 11.500

Tilbehør: Bagagebox (m. bremselys og lås), granitlås, skivebremselås.
(samlet nypris ca. 2000 kr.)

Stand: Som ny - ingen skader på skjolde osv. - flot og velholdt.

Det eneste, der er lavet ved den, er at variomatic og ruller er blevet
skiftet (fra forhandleren) så den har en topfart på ca. 50-60 lige ud.

Service er udført ved 1000 og 5000 km. og der har kun været mig som ejer.

Den har kun kørt få kilometer i vinterperioderne og den har altid holdt
inde, så der er absolut ingen rust eller lign.

Skiftede dele: Bremseklodser, bagdæk, bagstøddæmper, speedometerkabel.

--
http://www.grineflip.dk - Skide-sjov side

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-08-03 17:29

Sun, 24 Aug 2003 17:35:12 +0200, skrev E-Junkie, på 36 linier, i
<3f48db85$0$97201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, :

>Service er udført ved 1000 og 5000 km. og der har kun været mig som ejer.
dvs service ved 9000 fik den ikke og nu er det ved og være tid igen
til service.
igen er det et sort service den skal have.
Det skal jo trækkes fra prisen..
Meget over 5-6K tror jeg ikke du får.

Karsten
http://www.jyde.cc/