Morini motor
Fra : OZ7AIK Jørgen, 2610 ~

Dato : 24-08-03 11:23

Hej

Jeg har købt en brugt Scootcar 45, Secma Funtech
med motor, Morini Frando Motori. køre ca. 60 Km/t.

Jeg vil høre om i ved hvor man kan få en service bog
eller lindende til sådan en motor, og hvilken reservedele
man kan bruge til den og evt. fra hvilken mærker.

på forhånd tak

Jørgen Bodholdt

73 de OZ7AIK Jørgen
qrv: 145.750 145.600
434.875

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 25-08-03 09:45

OZ7AIK Jørgen, 2610 Rødovre wrote:
> [...]
> eller lindende til sådan en motor, og hvilken reservedele
> man kan bruge til den og evt. fra hvilken mærker.

Min Suzuki AP50 (AddressR) er med Morini motor

Fra : OZ7AIK Jørgen, 2610 ~

Dato : 25-08-03 10:55

Tak for svaret.

jeg glemte at skrive model AH50L
er det osse på Suzuki AP50's

Jørgen

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-08-03 13:12

OZ7AIK Jørgen, 2610 Rødovre wrote:
> Tak for svaret.
>
> jeg glemte at skrive model AH50L
> er det osse på Suzuki AP50's

Jeg ved ikke hvad min hedder, hvor står det?

Fra : OZ7AIK Jørgen, 2610 ~

Dato : 26-08-03 13:33

i bruger manualen