Oplæg til nyt forum.
Fra : Anders Jensen

Dato : 24-08-03 07:03

Ville det ikke være en ide' at lave et nyt forum for folk der kører på
Knallert45 ??

Så slipper den lidt ældre del af forumet for indlæg der kunne virke
anstødene på unge mennesker.
Og os andre slipper for indlæg der indeholder mishagsytringer mod politiet
og en generel asocial holding til alle andre trafikanter.
Jeg ved godt at der er mange der kører ordentligt på cykelstierne ( 30 ) og
så fyrer den af andre steder hvor der ikke er fare, jeg gider
bare ikke mere høre/læse om folk der ikke respekterer færdselsreglerne og
som eneste argument siger 'at cyklister kører også a'h' til'.

Så er der stemning for et 'voksenforum' uden udgydelser om dette og hint??

MVH Anders AREA51 med 29000 km på bagen og en 'olding' ( 37 ) bag styret.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-08-03 07:45

> [...]
> bare ikke mere høre/læse om folk der ikke respekterer færdselsreglerne og
> som eneste argument siger 'at cyklister kører også a'h' til'.

Jeg ved godt det ikke er et saligt argument, at cyklisterne ikke kører
ordentligt - men respektere rødt lys kan de ikke, og trække ind til siden
gider de sgu heller ikke altid. Ikke dermed sagt at jeg må køre ulovligt
(for stærkt - kører ALTID med hjelm), men har du aldrig været blevet pissed
af en anden bilist, der har gjort noget der var _SÅ_ hen i vejret, at du
kunne have hoppet af Area'en, eller ud af bilen, og råbt og skreget din
mening af ham/hende lige i knolden af personen?

> Så er der stemning for et 'voksenforum' uden udgydelser om dette og hint??

Din idé er IMO måske en smule nedladende stemt overfor "os" unge. Hvis du
ikke kan tage en (til tider dårlig) argumentation fra "os" alvorligt, kunne
du evt. bare smide "os" i dit Kill-filter. Det er der for det samme.

Desuden mener jeg ikke at "for høj" trafik kan danne grundlag for en
opsplitning, idet denne gruppe er ret død set ift. dk.fritid.bil, f.eks.

> MVH Anders AREA51 med 29000 km på bagen og en 'olding' ( 37 ) bag styret.

Jeg hænder så at hedde Troels, kører Yamaha FS-1 med godt 10.000 km på
erfaringen, og en 'rolling' ( 17 ) ved styrekæppen.

Et tillægsspørgsmål: Har du afdroslet din Area - eller kører du lovligt?
Hvis du har den afdroslet, er du jo et sted ikke ret meget bedre end så
mange andre, idet EU-scooteren må køre 45 km/t - over hele Europa. At det så
bliver svært at følge trafikken, på en droslet scooter - er så en helt anden
sag. Men så sidder du jo og siger "Hjælp Moar, de andre kører hurtigere end
mig, Piv, jeg afdrosler lige min scooter, så skal jeg sgu vise dem at de ikk
er hurtigere end mig"..

Fra : Anders Jensen

Dato : 24-08-03 20:56

Jamen så plonk da.

MVH Anders

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-08-03 09:11

"Anders Jensen" <lillejensenhund@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> MVH Anders AREA51 med 29000 km på bagen og en 'olding' ( 37 ) bag styret.

Jeg tror ikke det vil lykkedes at lave en gruppe til 45'er kørere, det er
forsøgt før og det blev ikke til noget. Så har vi så fordelen ved at
"knejtene" kan lære af vi andres erfaring, og forhåbentligt blive klogere på
den måde

Kim Larsen 43
aprilia Rally (afdroslet, kit1, Giannelli udstødning, anden kobling og 80
km/t (ind til videre)

Fra : H-J M

Dato : 24-08-03 21:39

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> forsøgt før og det blev ikke til noget. Så har vi så fordelen ved at
> "knejtene" kan lære af vi andres erfaring, og forhåbentligt blive klogere

> den måde

Uh håber ikke det sker. Hvis der endelig skulle komme en 45 gruppe vil der
ikke gå særlig længe før Peter med hans afdroslede sonic @ "457km/t mindst"
X-poster for at alle kan se at han er væltet på den.

En anden ting er Anders Jensen virker da ikke som en med alt for meget
mellem ørende. Troels (around 9000) har jeg aldrig set skrive et useriøst
indlæg og er da mindst lige så klog på knallert-området som mange voksne
mænd der skriver herinde.

Eller et svar som det her:

<Snip>
> Hvad er hastighedsbegrænsningen på en cykelsti?

Arh mule kom igen. Hvis du ikke fatter at en knallert 30 må køre ..... 30
burde du ikke ha lov til at køre. Hold dine fartudgydelser væk fra folk på
cykel.
<Snip>

Anders. Prøv igen før du snakker om at være voksen...

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 24-08-03 22:39

> [...]
> indlæg og er da mindst lige så klog på knallert-området som mange voksne

Jeg takker og bukker :) Endeligt et lyspunkt, her på aftenen hvor kæresten
slog op.

Dejligt at der er _nogen_ der kan se man ikke er djævelens yngel

// Troels

Fra : Hekto

Dato : 24-08-03 23:29

In article <3f493058$0$21625$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Troels
[around 9000] says...
> Dejligt at der er _nogen_ der kan se man ikke er djævelens yngel

Fat mod! ... sådan vil også de næste 10-20 kvinder ... og deres mødre
.... også betragte dig! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 25-08-03 12:01

> Fat mod! ... sådan vil også de næste 10-20 kvinder ... og deres mødre
> ... også betragte dig! ;0)

hehe

// Troels