Akrylspejl????
Fra : BJ

Dato : 28-08-03 15:38

Hej

Ér der nogen der ved hvor jeg kan købe spejl, men det skal være noget ligen
som akrylspejl.

Håber nogen af jeg har nogle ider til mig. Tak

Mvh
Jørgen

Fra : Anette

Dato : 28-08-03 16:40

BJ <h8722@tdcadsl.dk> wrote:

> Ér der nogen der ved hvor jeg kan købe spejl, men det skal være noget
> ligen som akrylspejl.

Hej Jørgen

Du kan se brudsikre spejle på f.eks www.leika.dk
og hos www.a1glas.dk
og www.danimals.dk

/ Anette

Fra : BJ

Dato : 28-08-03 17:14

Hej og TAk, men jeg er privat person, så det skal gerne være steder hvor
private kan købe.

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 29-08-03 16:35

> Hej og TAk, men jeg er privat person, så det skal gerne være steder hvor
> private kan købe.

Mange steder kan man godt købe aligevel, ved personlig henvendelse. Man kan
også sige , man ikke behøver regning

Thorleif

Thorleif.

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 28-08-03 17:15

Jeg har selv købt et spejl ved dette firma i Århus
http://www.deigaard-plastic.dk/ , de har spejle selv om det ikke fremgår af
sortimentet. Disse spejle er ikke helt billige, husk man må kun rengøre dem
i sulfovand, aldrig sprit/vinduspuds og lign. da dette ridser.

Hilsen Thorleif

Fra : René Hansen

Dato : 29-08-03 09:59

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dem
> i sulfovand, aldrig sprit/vinduspuds og lign. da dette ridser.

Er det ikke meget svært at få fat i sulfo?
Det blev jo trods alt forbudt for mange år siden fordi det forurenede
djævelsk meget.
Ren

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 29-08-03 16:33

> Er det ikke meget svært at få fat i sulfo?
> Det blev jo trods alt forbudt for mange år siden fordi det forurenede
> djævelsk meget.
> Ren

Hi, hi- Nu bliver opvaskemiddel jo kaldt så meget, så prøv med noget
"flydende YES Ultra"