Flis omkring husmur??
Fra : Mick Tagmos

Dato : 26-08-03 20:42

Kan man det?? eller skal man passe på fugten eller lign..

grunden til at jeg spørger, er at jeg syntes det kunne se godt ud med en
kant rundt om mit hus (i have retningen). Men kom til at tænke på at der
muligvis, var noget jeg ikke havde tænkt på..

Mick

Fra : Flemming

Dato : 26-08-03 20:56

Mick Tagmos <micktagmos@hotmail123.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en kant rundt om mit hus (i have retningen). Men kom til at tænke på
> at der muligvis, var noget jeg ikke havde tænkt på..

Knust, granit eller andre sten ? .. det holder også lidt længere...

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 10:10

> grunden til at jeg spørger, er at jeg syntes det kunne se godt ud med en
> kant rundt om mit hus (i have retningen). Men kom til at tænke på at der
> muligvis, var noget jeg ikke havde tænkt på..

MUS Flis er perfekt til at lave musereder i, hvis du lægger et tykt lag
på..

det gør ikke noget i haven, men hvis du lægger det op af husmuren, så
risikerer du at musene kommer ind.

thomas

Fra : Mick Tagmos

Dato : 28-08-03 17:46

> det gør ikke noget i haven, men hvis du lægger det op af husmuren, så
> risikerer du at musene kommer ind.
>
> thomas

Det var så helt sikkert en ting jeg ikke havde tænkt på.. tak.

Mick

ps. ellers andet??