skorsten
Fra : Martin Helsted

Dato : 26-08-03 18:43

hej

nogen der ved hvor man kan købe en skorsten til olie/brænde fyr, skal være
omkring 7 m høj...

mvh martin

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 26-08-03 19:09

Hej

Martin Helsted wrote:
> nogen der ved hvor man kan købe en skorsten til olie/brænde fyr, skal være
> omkring 7 m høj...

I alle byggemarkeder som har et pejsehjørne eller ved nærmeste pejsecenter.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-08-03 20:19

> nogen der ved hvor man kan købe en skorsten til olie/brænde fyr, skal være
> omkring 7 m høj...

Det lokale byggemarked. Prisen vil ligge omkring 6.500 kr for en isokern.
Det hundedyrt at få en murer til at lave den, hvis du overhovedet kan finde
en, men det er nemt nok selv at gøre.

Mvh Maria

Fra : Jan Holm

Dato : 28-08-03 22:47

> [...]
> isokern. Det hundedyrt at få en murer til at lave den, hvis du
> overhovedet kan finde en, men det er nemt nok selv at gøre.

Hej Maria

Bor man omkring Aalborg skal man lige få en pris hos Milling.
Vores byggemarked kunne lave 7 meter isokern for ca 7000. Hos
Milling blev det 4300. Disse priser er alt incl. Renselem, topring,
element lim osv. Vi lavede den selv og det er ret nemt. Kan
vel sammelignes med lego for voksne

Mvh
Jan Holm