Gode råd om afrensning af mursten
Fra : KMH

Dato : 26-08-03 12:34

Jeg har tidligere haft et indlæg med spørgsmål om hvorledes man kan fjerne
cement fra mursten uden at ødelægge 'brandskorpen' på stenen.

Der kom et par svar som gik på brug af syre. Desværre mistede jeg de svar.
Derfor dette indlæg igen.

Fra : Ole Jensen

Dato : 26-08-03 13:36

KMH wrote:
> [...]
> cement fra mursten uden at ødelægge 'brandskorpen' på stenen.
>
> Der kom et par svar som gik på brug af syre. Desværre mistede jeg de svar.

Hej

Prøv at Google:
http://makeashorterlink.com/?L113215B5

Der er masser af tidligere indlæg.