Hawaii blomster visner !!!
Fra : Tom Frank

Dato : 26-08-03 10:33

Hej,

Jeg havde 2 krukker med Hawaii blomster blomstrende for 1 måneds tid siden
virklig aktivt. Men pludselig visnede den ene totalt. Den anden derimod
blomstre livligt.

De har begge fået både flydende blomster gødning og lige meget vand.

Jeg har klippet alle de visne blad og nu er der kun de noget visne grene
tilbage. Men hvis jeg klipper i grene ser de stadigvæk saftige ud indvendig,
men visne ud udvendigt. De små skud den skyder engang imellem visner hurtigt
som skud. Er der nogen der kan give noget tips og ideer ?? Eller skal jeg
bare smide den ud.

mvh Tom Frank

Fra : Pia J

Dato : 26-08-03 10:42

"Tom Frank" <tofran@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> virklig aktivt. Men pludselig visnede den ene totalt. Den anden derimod

Det samme skete for en af mine for nylig, men den har fået blade igen. Vand
den ikke for meget, så drukner den, den suger ikke så meget uden blade. Og
så bare vent og se!

:Pia