Solfanger ventilation.
Fra : Kim F. Andersen

Dato : 25-08-03 21:48

Jeg går for tiden og overvejer køb og montering af en solfanger til
ventilation af vores sommerhus. Har set www.aidt.dk - men kunne godt tænke
mig at høre, om der er nogen her, der har erfaring med denne eller lignende
anlæg?

Kim F. Andersen
kerm@it.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-08-03 12:46

Kim F. Andersen wrote:
> [...]
> mig at høre, om der er nogen her, der har erfaring med denne eller lignende

Jeg mener at der tidligere har været en lang række diskussioner om dette
emne på www.ing.dk.
Måske især byg-selv, men prøv at checke det.

Mvh

Jesper.

Fra : Ejnar Zacho Rath

Dato : 28-08-03 17:18

Kim F. Andersen skrev:

> [...]
> mig at høre, om der er nogen her, der har erfaring med denne eller lignende
Vi har sådan en fra Aidt til at ventilere vores sommerhus. Den fungerer
glimrende og uproblematisk. Var også enkel at montere.

Den kan dog godt genere lidt ved sin støj, men da den især er til
ventilation i de perioder, hvor vi ikke er i huset, kan man jo udnytte,
at der sidder en afbryder på den.

Vh
--
Ejnar Zacho Rath