Blodtype diæt
Fra : Bettina Madsen

Dato : 06-04-01 16:20

Er der nogen der har hørt om en amerikansk læge, som har
forsket i en diæt baseret på blodtype??
Jeg ved lidt om hvad diæten går ud på, men kender ikke
til troværdigheden af denne forskning. Umiddelbart lyder det
i mine ører som en hokus pokus diæt!!

I korte træk skulle diæten gå ud på at nogle mennesker skulle
spise mere vegetarisk, mens andre godt kunne spise kød.....
Der skulle umiddelbart ikke være nogle fedtrestriktioner!!

mvh. Bettina

Fra : Erna Andersen

Dato : 09-04-01 07:29

Jeg har ladet mig inspirere af en planche om den hos boghandleren
og er ved at prøve at undgå svinekød( som har stået for 80% af mit
kødindtag).
Det har stået på i 10 dage, så jeg kan ikke sige noget bestemt
endnu, om det virker. Men jeg tror mere og mere på det.
Det jeg håber på, er både vægttab og mindre ondt i ryggen(gigt)

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Http://Ernaelisabeth.pingside.dk

Fra : Lennert Pedersen

Dato : 10-04-01 14:25

Hej Bettina

Jeg tror det er :
Spis efter din blodtype af Dr. Peter DÁdamo med Catherine Whitney

der her tænkes på.
En meget populær bog pt.

On Fri, 6 Apr 2001 17:20:14 +0200, "Bettina Madsen"
<bettina@cyberdude.dk> wrote:

> [...]
>spise mere vegetarisk, mens andre godt kunne spise kød.....
>Der skulle umiddelbart ikke være nogle fedtrestriktioner!!

med venlig hilsen

Lennert Pedersen
Duft & Natur

webside : http://www.duft-natur.dk
webshop : http://shop.duft-natur.dk

Fra : kjeld

Dato : 28-04-01 08:28

Bettina Madsen skriver:

> [...]
> Jeg ved lidt om hvad diæten går ud på, men kender ikke
> til troværdigheden af denne forskning. Umiddelbart lyder det

Da det er dit blod der transpotere alt mæring rundt i kroppen er det jo
naturligt at di stoffer der er i maden kan arbejde sammen med din
krop(blodtype)
ma kan læse bogen og så tænke på hvad man spiser

> I korte træk skulle diæten gå ud på at nogle mennesker skulle
> spise mere vegetarisk, mens andre godt kunne spise kød.....
> Der skulle umiddelbart ikke være nogle fedtrestriktioner!!
Tja sådan kan du godt udlede det, men lån bogen på bibloteket, den du
snakker om hedder:

spis efter din blodtype af :DR.peter D'Adamo med Catherine Whitney
står under 61.51 på bibloteket ISBN 67-614-0192-7
udgivet på dansk af L&R Fakta

www:   www.l-r-fakta.dk
   evt søg på nettet da der flere i danmark der skriver om det o.s.v
--
M.V.H
Kjeld

Fra : Mette Frederksen

Dato : 15-06-01 05:48

Hej

Jeg sad lige og så lægens bord igår! Det var bogen og kuren nævnt...

Mellem linierne kunne man høre at manden fra lægens bord mente at det var
spild af tid!

Mvh Mette

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 15-06-01 07:49

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in message

> Mellem linierne kunne man høre at manden fra lægens bord mente at
det var
> spild af tid!

Det ærgrer mig da at det kun blev sagt "mellem linierne" og ikke lige
ud - for man kan da kun være enig i at det er noget okkult og
pseudovidenskabeligt vrøvl.

Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906