Der mistede Napster min sympati...
Fra : Hammerhead

Dato : 06-04-01 16:06

http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=5022

--
- Peter - titancity.com

Wintel users: All your base are belong to uX

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 06-04-01 17:07

Hammerhead <root@NOSPAM.com> wrote:

> http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=5022

Tja....Napster er vist en død sild!

Der koomer garenteret andre og bedre systemer der ikke baserer sig på en
centralserver og som det derfor er umuligt at censurere og stoppe.
--
Jesper Oersted
"If you pick up the criminel code, it doesn't say anything about the

Fra : Henrik Enslev

Dato : 06-04-01 18:04

Hej
Check Rapster, findes på tucow.com (mac)

Kærlig hilsen

Henrik

Fra : Hammerhead

Dato : 07-04-01 09:28

Henrik Enslev <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

> Hej
> Check Rapster, findes på tucow.com (mac)

Rapster udnytter migbekendt stadig Napster's netværk, og hvis det er
censureret og snart lukkes...

Fra : Per Madsen

Dato : 06-04-01 21:46

in article 1ergfk1.151up8s1onyjekN%triton@titancity.com, Jesper Ørsted at
triton@titancity.com wrote on 06/04/01 18:06:

> Tja....Napster er vist en død sild!
>
> Der koomer garenteret andre og bedre systemer der ikke baserer sig på en
> centralserver og som det derfor er umuligt at censurere og stoppe.

F.eks. LimeWire,. Du kan finde den på www.versiontracker.com

Per

Fra : Gunnar Holse

Dato : 06-04-01 22:21

"Hammerhead" <root@NOSPAM.com> skrev i en meddelelse
> http://www.mediamac.dk/index.php3?page=news:show,id=5022

Napster har altså kun din sympati hvis de, under konstant lukningstrussel
for copyrightovertrædelse, ikke forsøger at hindre andre i at spolere deres
egne forsøg på at nå et kompromis med musikbranchen? Hm. Ser man det.. så er
LimeWire jo lige noget for dig, for der hersker rent anarki, stort set al
trafik er ifølge copyrightmaskinen ulovlig og resulterer kun i flere blinde
forsøg på at begrænse den fri kommunikation istedet for at samarbejde.
That's the spirit!

(indsæt smiley efter behag)

GH

Fra : Hammerhead

Dato : 07-04-01 09:28

Gunnar Holse <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> [...]
> forsøg på at begrænse den fri kommunikation istedet for at samarbejde.

Jeg synes det er forkasteligt, at et firma, der selv påstår det bliver
angrebet af musikindustrien, og forsøgt at blive lukket ned fordi det
har en ny teknologi (Napster), angriber et andet firma der forsøger at
give Napsterbrugerne mulighederne tilbage, fordi Napster i starten
klokkede i det. Og fordi Napster tror det gøre deres stilling i forhold
tiL RIAA mere favorabel, dvs. "kompensation".

Jeg bukker mig ikke for kapitalistiske ligusterdiktatorer.

Fra : Gunnar Holse

Dato : 07-04-01 19:07

> [...]
> klokkede i det. Og fordi Napster tror det gøre deres stilling i forhold
> tiL RIAA mere favorabel, dvs. "kompensation".

Den tror jeg også det kan. Det fører kun til kampen om adgang til brugernes
data hvis NapEncoder får frit spil. En fremtidig Napstermodel skulle helst
kunne køre på basis af aftalesæt mellem RIAA og Napster, og _ikke_ fordi
musikbranchen kan lure med på brugernes hårde drev. Og Napster er nødt til
at oføre sig "pænt" for at det kan ske.

1: Du hugger ærter i min have for at så dem i din egen.
2: Jeg bliver sur.
3: Vi bliver enige om at jeg får en vis del af din ærtehøst.
4: Du får derefter ærter fra min have via min anden nabo.
5: Jeg bliver sur igen.
6: Og så længe det bliver ved vil jeg føle at jeg bliver snydt så det
driver, for jeg er en grådig djævel som vil plage dig dag og nat selvom du
påstår at handle i god tro.
7: Den anden nabo er indtil videre uvæsentlig, du gav ham ideen.

(Æblerne brugt i Peter Gersman's tærte ville ikke medvirke af frygt for
anklager om kontraktbrud).

/G

Fra : Hammerhead

Dato : 07-04-01 20:16

Gunnar Holse <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> 1: Du hugger ærter i min have for at så dem i din egen.

Jeg har aldrig hugget ærter i din have! :)

> [...]
> 7: Den anden nabo er indtil videre uvæsentlig, du gav ham ideen.
>
> (Æblerne brugt i Peter Gersman's tærte ville ikke medvirke af frygt for

Appelsiner, så.

Iøvrigt, hvem er hvem i dit eksemper? Der er indtil flere løsninger der
tilfredsstiller opgavekravene...

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-04-01 20:26

In article <1erij0d.1gh71on1x625ouN%root@NOSPAM.com>,
root@NOSPAM.com (Hammerhead) wrote:

> Jeg har aldrig hugget ærter i din have! :)

Hvis du siger hvor Gunnars have er, så skal jeg nok hugge hans ærter.

--
MVH
Martin Edlich (12)

Fra : Gunnar Holse

Dato : 07-04-01 23:38

"Martin Edlich" <newsspam2@mail.edlich.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du siger hvor Gunnars have er, så skal jeg nok hugge hans ærter.

KnockYOURself out.

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-04-01 02:50

In article <0DMz6.26932$o4.1670673@news010.worldonline.dk>,
"Gunnar Holse" <gunnar@hhkol.dk> wrote:

> KnockYOURself out.

Det har jeg sguda folk til.

--
MVH
Martin Edlich (11)

Fra : Hammerhead

Dato : 08-04-01 12:46

> Hvis du siger hvor Gunnars have er, så skal jeg nok hugge hans ærter.

Minder mig om opskriften på en ungarsk omelet:

"Først stjæler du et æg..."

--
- Peter - titancity.com

At tabe ansigt er en ædel sag, som vel kan frelse klodens folk
en dag
og være taberen til evig hæder, hvor taaber kun vil se hans
nederlag.

Fra : Gunnar Holse

Dato : 07-04-01 23:29

> Jeg har aldrig hugget ærter i din have! :)

> Appelsiner, så.
>
> Iøvrigt, hvem er hvem i dit eksemper? Der er indtil flere løsninger der
> tilfredsstiller opgavekravene...

Knock yourself out.

Fra : Hammerhead

Dato : 08-04-01 12:46