Konverterings tabel CMAS til Padi og Padi ~
Fra : Per Jensen

Dato : 26-08-03 20:11

Jeg ved der findes en officiel men kan ikke finde den er der nogen der kan
hjælpe

mvh

Peter

Fra : Henrik Manley

Dato : 26-08-03 22:34

> Jeg ved der findes en officiel men kan ikke finde den er der nogen der kan
> hjælpe

Du kan ikke konvertere imellem CMAS og PADI men en vis uddannelses inden for
et system giver ret til at starte på et vist trin i det andet system.

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Thomas Kjeldsen

Dato : 27-08-03 13:27

Selvfølgelig...
her er det: http://www.cmas2000.org/docutheques/opendoc2.asp?id=309

Men som Manley skrev er det ikke muligt direkte at konvertere, men det
fremgår nu også af dokumentet.

Vh,
Thomas

Fra : Martin Andersen

Dato : 27-08-03 14:29

- Den er der også på engelsk - hvis man ligesom mig er fransk-mongol

Mvh Martin