Store brede finner
Fra : Jan Birk

Dato : 26-08-03 07:18

Jeg har anskaffet en 'Bare' tørdragt med støvler i størrelse xxl.

Kendetegnet på denne 'Bare' dragts støvler er at disse er meget brede.

Mine eksisterende finner er desværre ikke optimale til disse brede
støvler. Jeg har været i flere butikker med dragten over skulderen uden
held.

Inden jeg fortsætter er der måske nogle som kender en finnemodel som er
meget brede i fodfæstet?

Pft og Mvh

Jan Birk

Fra : Vidar

Dato : 26-08-03 07:24

"Jan Birk" <jb@hulen.biz> skrev i melding news:3F4AFB7B.10604@hulen.biz...
> [...]
> held.
>
> Inden jeg fortsætter er der måske nogle som kender en finnemodel som er

Apollo Prestige og de nye Apollo splitfin er ganske brede

Vidar

Fra : Henrik Leegaard Hans~

Dato : 26-08-03 08:24

Prøv Turtel fins, de har meget stor fodlomme.

Henrik Leegaard Hansen

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 26-08-03 08:34

Hej
Vi har lige lanceret en ny finne som i XXL ihvertfald kan tage en 47+
Du kan se den på www.scubagear.dk

Tommy

Fra : Jan Birk

Dato : 26-08-03 08:42

Hej Tommy,

Tommy Larsen [Scubagear ApS]

> Vi har lige lanceret en ny finne som i XXL ihvertfald kan tage en 47+
> Du kan se den på www.scubagear.dk

Hvilke af de mange finner er det? Måske 'TECHFIN'?

Mvh

Jan Birk

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 26-08-03 09:49

Undskyld ! Jo det er den !
Du er velkommen til at komme og prøve den

Fra : Morten Dall

Dato : 26-08-03 21:04

"Jan Birk" <jb@hulen.biz> skrev i en meddelelse
> Jeg har anskaffet en 'Bare' tørdragt med støvler i størrelse xxl.

Hej Jan, jag har også en Bare dragt med Nye stor XXL støvler, og Turtel fins
er de fedeste, det er et par gode gummi finder, og de har en fodlomme der
er så stor at du let kan tage finderne på uden problemer og uden hjælp, de
passer perfekt til Bare XXL støvler.

mvh Morten Dall