NGO søger frivillige dykkere for havforskn~
Fra : Sailing For The Sea

Dato : 25-08-03 18:36

SFTSinternational, en NGO med gratis medlemskab, søger frivillige dykkere
for deltagelse i havforskningsprojekter.
Næste år gennemfører vi f.eks. et projekt om dokumentation af marsvins
natteadfærd i Danmark,.
Læs mere om os på www.epiccruise.com hvorfra du kan komme i forbindelse med
os for at spørge om det du ikke finder i hjemmesiden, eller for at blive en
af vore frivillige dykkere af SFTS i Danmark.
Hilsen
Irina Lehmann
Sekretær

Fra : Søren Arnvig

Dato : 25-08-03 19:13

"Sailing For The Sea" <vikingexplorer@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> af vore frivillige dykkere af SFTS i Danmark.

orv, Manner

Man kan blive Chef-dykker

http://www.epiccruise.com/coustom8.html

Søren Arnvig

Fra : Sailing For The Sea

Dato : 25-08-03 20:21

Sorry Arno men hvad Danmark og den internationale afdeling angår har vi
allerede sådanne for at sikre at frivillige med lidt for lidt uddannelse og
for meget entusiasme i forhold til deres kunnen ikke kommer til skade.
SFTS

Fra : Søren Arnvig

Dato : 26-08-03 15:45

> [...]
og
> for meget entusiasme i forhold til deres kunnen ikke kommer til skade.

Hvorfor står der så at i søger ?
Hvilke kvalifikationer skal man have ?
Hvem vurderer kvalifikationerne ?

Søren Arnvig

p.s. Det er høfligt at underskrive sig med navn,

Fra : lpp

Dato : 25-08-03 20:44

Jeg vil anbefale jeres organisation i DK at anskaffe:

- medlemsliste
- referencer fra tidligere ekspeditioner
- dykkerreferencer
- "kunde" referencer

Et eller andet så man kan se, hvad det her handler om, hvem som reelt er
involverede og for at sikre at det ikke bare er en omgang sniksnak uden
noget hold i virkeligheden.

Det vil sikkert gavne jeres sag og gøre det lidt mere gennemskueligt for dem
som måtte være interesserede.

Med venlig hilsen
Lars Pedersen

Fra : Claus Larsen

Dato : 26-08-03 23:38

Jeg har 06-08-03 skrevet til jer for at få nærmere oplysninger omkring
"dykker" for sailing for the sea
I har stadig ikke svaret men er nu tilbage her på NG med de samme budskaber
Sig mig er i seriøse eller tager i pis på folk
Eller er det bare en "billig" måde at hverve medlemmer på

Claus Larsen

Fra : Søren Jensen

Dato : 27-08-03 05:49

I skriver ikke noget om hvorvidt man får sine udgifter dækket med hensyn til
kørsel, og luft på flasker. ??

Er der andre her i newsgruppen som har erfaring med nedenstående
organisation ???

Med venlig hilsen

Søren R Jensen