benzinhane GS 500
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 06-04-01 15:49

Litten spurgte 31.03 om benzinhane til ovt.
og kan bekræfte Rittigs gode hukommelse.
Kører selv en -93'er, og mon der er ændret?
1. Hanen lodret nedad: Normal kørsel
2. Hanen vandret: Reserve ca. 3,5 ltr. (60-70 km)
3. Hanen lodret opad: Benzin direkte ned i
karburator efter vinterhi.
Slider mindre på tændspole, benzinpumpe m.v.
(Svær opstart nok i forvejen, idet jeg tager tændrør af,
og giver stemplerne et lille skvæt olie, før hi'et.)

sven møller
rindsholm
svenmjensen@vip.cybercity.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-04-01 17:44

"Sven Møller Jensen" <svenmjensen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Svær opstart nok i forvejen, idet jeg tager tændrør af,
> og giver stemplerne et lille skvæt olie, før hi'et.)

Jeg er lidt ked at at "skyde dig ned" når du er så venlig, men du har, tror
jeg, skrevet 3 ting der ikke passer.
1. En GS500 har ikke bensinpumpe.
2. Jeg tror slidet på tændspolen er meget uafhængigt af bensinhanens
stilling.
3. Jeg har normalt en hukommelse som en si.

Rittig