Weekend på sjælland
Fra : Jakob D

Dato : 06-04-01 15:40

Er der nogen der mødes på udvalgte steder her i weekenden på sjælland???

Jakob

Fra : Michael Helsvig

Dato : 06-04-01 20:53

Efterhånden som sommernætterne træder ind, kunne jeg da forestille mig at
en del mødes fredag og lørdag aften kl. 2300 foran Scala, for at trille en
tur. Turen ender tit ude ved Striben, hvis lokalitet er kendt af et par af
deltagerne.

Michael Helsvig
http://mic.lostinlove.dk/

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 07-04-01 11:37

"Michael Helsvig" <michael@technorave.dk> skrev
> Turen ender tit ude ved Striben, hvis lokalitet er kendt af et par af
deltagerne.

Og ellers kan man jo altid tage over til striben i Malmø onsdag og
fredag, hvor det er helt legalt.

--
Susanne

Fra : Niels Pein

Dato : 07-04-01 20:17

Jakob D skrev ...
>Er der nogen der mødes på udvalgte steder her i weekenden på sjælland???

Vi var en flok på ca. 36 endurokørere der mødtes i Kallerup Grusgrav ved
Hedehusene og på den lokale crossbane i dag lørdag, med det overordnede
formål at have det sjovt til 2. afdeling af DM, og desuden blive mudret godt
og grundigt til, men det var nok ikke sådan noget du mente?!

Billeder vil sikkert snart være at finde på
http://www.enduro.dk

og engang senere med tilhørende historie på min hjemmeside.

Mvh. Pein
(meget meget træt i benene)

Fra : Morten Christensen

Dato : 08-04-01 00:18

"Niels Pein" <niels@pein.dk> wrote in message
> [...]
>
> Billeder vil sikkert snart være at finde på
> http://www.enduro.dk
>
> og engang senere med tilhørende historie på min hjemmeside.

Ork johda!

Det er jo noget med 2 hjul og øregas )

Måske kommer gix'eren ikke lige selv med rundt på banen; men der kan vel
altid være noget at se på og nogle at snakke med??

Det er netop sådan noget jeg er på udkig efter *S*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Niels Pein

Dato : 08-04-01 19:08

Morten Christensen skrev ...

>"Niels Pein" wrote
>
>Måske kommer gix'eren ikke lige selv med rundt på banen; men der kan vel
>altid være noget at se på og nogle at snakke med??

** snip **
Jep. Jeg er lige startet på enduro, og har kun kørt 2 løb, men i begge løb
har der været rig mulighed for at komme helt tæt på "the action", så tæt man
vil indtil man begynder at genere kørerne.
Og i enduro snakker man meget sammen, for vi kører på skift som i rally, så
der går lidt tid med at stå og vente mellem prøverne. Når vi kører på
crossbane, kører vi kun ca. 4-5 stykker på banen ad gangen.
Og det er hyggeligt. Jeg har ladet mig fortælle, at vi hygger os en del mere
end crosskørere, men enduro er skam også action alligevel.

Desværre er der ikke ret meget enduro på Sjælland. Kun 2 af de 7 DM løb.
Dyrt i transport for mig, der er nybegynder, og ikke er med i noget "hold"

Kalenderen er på http://www.enduro.dk

Mvh. Pein