Hvad skal der ske i weekenden på Sjælland?
Fra : Morten Christensen

Dato : 06-04-01 15:32

Min tegnebog har velvilligt lade mig tillade, at købe et par prøveplader til
brug her i weekenden...

Men spørgsmålet er, om der er nogen der har nogle planer for andre
interesserede, hvad der skal ske i og på Sjælland?

Jeg kunne jo godt tænke mig at komme ud og lufte min dejlige kæreste

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Steffen Hansen aka. ~

Dato : 06-04-01 15:39

Ehh.. Der er åbent hus hos Køge MC 10-16... Jeg regner med at kigge
forbi, kig efter en næsten ren ZXR..

/Steffler

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 06-04-01 15:57

"Steffen Hansen aka. Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> skrev
> Ehh.. Der er åbent hus hos Køge MC 10-16... Jeg regner med at kigge
> forbi, kig efter en næsten ren ZXR..

Er der nogen, der ved, hvilke modeller man kan prøve der?

--
Susanne

Fra : røde

Dato : 07-04-01 11:21

Morten Christensen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>interesserede, hvad der skal ske i og på Sjælland?
>
>Jeg kunne jo godt tænke mig at komme ud og lufte min dejlige kæreste

Der holder SJUKKERNE MC HORNBÆK påske frokost påske søndag. Du og din
kæreste er meget velkomne. Carl Olsensvej 5 3100 Hornbæk. klokken 18.00

mail eller ring hvis i kommer. det koster 80,- kroner at deltage

Hilsen røde SJUKKERNE MC HORNBÆK

40 60 48 15

Fra : Morten Christensen

Dato : 07-04-01 17:53

"røde" <sjukker@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> kæreste er meget velkomne. Carl Olsensvej 5 3100 Hornbæk. klokken 18.00
>
> mail eller ring hvis i kommer. det koster 80,- kroner at deltage

Sådan noget kan man da ikke vente med )

Så hellere købe et par ekstra til den tid *S*

Lyder kanon med denne invitation - og forresten, så er "kæresten" min mc
;P - jeg ved ikke lige hvor velkommen den er ved bordet?? *hihi*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup