Havebord
Fra : H. Olesen

Dato : 06-04-01 15:15

Nogen der ved hvor i Københavnsområdet jeg kan købe et havebord?

Vil gerne have et af samme type som jeg har haft tidligere, hvilket
var et rundt bord med metalben som kunne klappes sammen når bordet
skulle flyttes, princip noget alá et strygebrædt.

Overfladen af bordet var lavet af noget hvidt materiale, hård plastik
vil jeg gætte på, men aner det ikke. Så tilsvarende overflade hos Jysk
Sengetøjslager på hvad de kaldte et campingbord.

Jeg har søgt på nettet under 'havemøbler', 'havebord', 'borde' men jeg
kan udelukkende finde haveborde lavet af træ eller almindelig plastik
af samme slags som de laver de billige plastikhavestole af.

Kan I anbefale steder hvor jeg måske kan finde et sådant havebord? Jeg
har været i Silvan og Jysk Sengetøj, og de havde det ikke.

--
mange havehilsener
Helle

Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 08-04-01 10:57

Prøv i en forretning med campingudstyr. Det lyder sådan.
Mvh. Margit

H. Olesen <helle@fjernhavesiden.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6qjrctskp392ss1kcd2kqtven74hta9c5c@4ax.com...

Fra : H. Olesen

Dato : 09-04-01 13:22

On Sun, 8 Apr 2001 11:57:06 +0200, "Margit & Sv. Aa. Jensen"
<saaj@esenet.dk> wrote:

>Prøv i en forretning med campingudstyr. Det lyder sådan.

Tak for ideen, jeg tror du har ledt mig på rette spor

De borde, jeg har fundet på diverse campingsider på nettet, minder om
det jeg vil have. Nu skal jeg så bare finde et rundt bord med en
diameter på omkring 120 cm. Hvad jeg har fundet indtil nu er kun
firkantede eller ovale borde.

Da jeg synes, at det er lidt uoverskueligt at finde hvor de
forskellige campingcentre ligger, vil jeg høre om I kender nogle
steder med et stort udvalg af tilbehør (helt konkret borde) i
København og omegn?

Fra : H. Olesen

Dato : 09-04-01 13:38

On Mon, 09 Apr 2001 14:21:32 +0200, H. Olesen
<helle@fjernhavesiden.dk> wrote:

> [...]
>det jeg vil have. Nu skal jeg så bare finde et rundt bord med en
>diameter på omkring 120 cm. Hvad jeg har fundet indtil nu er kun

Har lige talt med et campingcenter og tilsyneladende har de ikke runde
borde, men kun firkantede og ovale med teleskopben, så de kan justeres
til ujævnt terræn.

Finessen med teleskopben har jeg ikke brug for, men det vil da være ok
hvis benene er sådan, bare de ikke fordyrer prisen meget. Priserne lå
på omkring 800-900 kr.

Jeg spurgte til overfladen og jeg fik oplyst at det var hård lamineret
plastik.

Campingcenteret mente jeg skulle have fat i et sted der solgte
HAVEborde, specielt udfra det faktum, at det skulle være rundt.

Så summasummarum, jeg skal have et rundt havebord, diameter ca 120 cm,
med en overflade af hård lamineret plastik.
Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan købe et sådant bord?

Fra : H. Olesen

Dato : 10-04-01 12:21

Jeg fandt bordet

Materialet bordpladen er lavet af kaldes Wersalit.
Iflg forretningen, så er det ikke på mode ligefor tiden og kan derfor
være svært at finde.