Stempel med logo?
Fra : Frodo

Dato : 28-08-03 21:34

Hvor kan man få lavet et stempel med logo? Ikke blot med standard 3-5
tekstlinier, men et custom designet stempel?
Jeg er ikke ude efter nogen der kan lave layoutet - men nogen som kan lave
selve stemplet.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-03 21:49

Frodo skrev:

> [...]
>tekstlinier, men et custom designet stempel?
>Jeg er ikke ude efter nogen der kan lave layoutet - men nogen som kan lave

Prøv disse:
http://www.skiltefabrikken.com/Default.asp?Action=Details&Item=97

Men der er helt sikkert mange flere...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 28-08-03 21:56

"Frodo" skrev:
> Hvor kan man få lavet et stempel med logo? [..]

På stempelfabrikkerne:

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=stempelfabrik&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

Mvh, Lars

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-08-03 22:14

"Frodo" <no_spam@its.invalid> wrote in message
> Hvor kan man få lavet et stempel med logo? Ikke blot med standard 3-5
> tekstlinier, men et custom designet stempel?

Jeg har anvendt http://www.stero.dk/. Det kostede 268 incl. moms for 2
år siden. 3 x 5 cm med mit logo + adresse. Stemplet er magen til det
store på deres hjemmeside. De fik både GIF og et stort print af logoet.

Fra : Johnt

Dato : 28-08-03 22:41

Bestiller det i en bog og papirhandel

Hilsen

René

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 28-08-03 22:39

"Frodo" <no_spam@its.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man få lavet et stempel med logo?
> Jeg er ikke ude efter nogen der kan lave layoutet - men nogen som kan lave
> selve stemplet.

Det kan du få lavet i de fleste kopi foretninger, eller mister minit, eller
papir og boghandler, forsæt selv listen.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 28-08-03 23:03

On Thu, 28 Aug 2003 22:33:55 +0200, "Frodo"
<no_spam@its.invalid> wrote:

> [...]
>tekstlinier, men et custom designet stempel?
>Jeg er ikke ude efter nogen der kan lave layoutet - men nogen som kan lave

Jeg plejer at bestille mine hos Skandinavisk Gravør
Industri...

www.gravoren.dk

Mvh
Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 29-08-03 06:42

Frodo wrote:

> [...]
> tekstlinier, men et custom designet stempel?
> Jeg er ikke ude efter nogen der kan lave layoutet - men nogen som kan lave

Jeg kan varmt anbefale:

http://www.andersen-stempelfabrik.dk/

Du kan få et Alpo 40 for 155 inkl. moms (det er nok lidt dyrere med
logo). Og så leverer de hurtigt.

/Kjeld

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 29-08-03 19:59

Frodo wrote:
> [...]
> tekstlinier, men et custom designet stempel?
> Jeg er ikke ude efter nogen der kan lave layoutet - men nogen som kan lave

Smid mig en mail på tcr480 (at) yahoo (dot) dk

Kan klares fra et sted mellem 210 - 350 kr. inkl. levering... Trodat
stempel... Smid mig lidt specifikationer og du får nærmere
kontaktinformation :)

mvh
Johan

Fra : Knud Berggreen

Dato : 01-09-03 19:45

On Fri, 29 Aug 2003 20:59:25 +0200, Johan Holst Nielsen
<johan@weknowthewayout.com> wrote:

>Smid mig en mail på tcr480 (at) yahoo (dot) dk
>
>Kan klares fra et sted mellem 210 - 350 kr. inkl. levering... Trodat
>stempel... Smid mig lidt specifikationer og du får nærmere
>kontaktinformation :)

Trodat... hm, jeg plejer at bruge Alpo - mest Alpo 40.

/Knud