står du og mangler...
Fra : tet

Dato : 29-12-00 15:38

Jeg har et sprit nyt ATI( det der sidder i en G4 dual500 fra starten)
grafikkort.
Hvad skal man sælge sådan en fætter for?

Den har max været brugt i 10min. Istallerde 9.0 og så fjernede kortet
bagefter.

Mvh
Thomas

info@lite.dk

Fra : Peter Gersmann

Dato : 01-01-01 13:53

In article <92i7hl$rm6$1@news.inet.tele.dk>, "tet" <tet@tet.dk> wrote:

> Jeg har et sprit nyt ATI( det der sidder i en G4 dual500 fra starten)
> grafikkort.
> Hvad skal man sælge sådan en fætter for?

Hvor mange maskiner har en 64-bit PCI plads hvor der ikke allerede er
placeret et ATI 128 kort? Eller hvor der er plads til endnu et?

Forekommer mig at der er et begrænset marked for dit kort.

//Peter

Fra : N/A

Dato : 01-01-01 16:44

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-01-01 16:44

In article <M4146.1089$CQ5.43080@news101.telia.com>, "Thomas Schreiber"
<G4@mail.dk> wrote:

> Hvad mener du??? Det er et AGP kort.

Det gør nu også Peters indlæg lidt mere forståeligt:
Hvor mange Mac'er (modeller) med AGP-port er der, og hvor mange af disse
har ikke allerede et ATI 128 kort?

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Peter Gersmann

Dato : 01-01-01 18:34

In article <nogen-57D0FD.16435701012001@news.inet.tele.dk>, Martin
Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Det gør nu også Peters indlæg lidt mere forståeligt:
> Hvor mange Mac'er (modeller) med AGP-port er der, og hvor mange af disse
> har ikke allerede et ATI 128 kort?

Yep - sorry. Men bundlinien er god nok - der findes ikke en mac som
kortet passer til, der ikke allerede er udstyret med et ATI 128 AGPx2
kort.

Og der findes ingen mac'er, som har plads til mere end et kort af den
type. Så værdien er stort set 0.

//Peter Gersmann

Fra : Niels J=?ISO-8859-1?~

Dato : 01-01-01 23:38

I artiklen <moof.immerfreundlich-973601.18333001012001@news.get2net.dk> ,
Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> skrev:

> [...]
> kort.
>
> Og der findes ingen mac'er, som har plads til mere end et kort af den

Jeg skulle lige til at henlede opmærksomheden på værdien af et ADC stik, men
så kom jeg i tanker om at have læst, at dette kort kræver en udvidet
AGP-port med ekstra ledere til at overføre mere strøm.

Husker jeg forkert?