Seriel kommunikation
Fra : Thorkild Sørensen

Dato : 06-04-01 14:45

Hej

Er der nogen der ved om der findes en pakke til seriel kommunikation på
en linux maskine. Java tilbyder selv "pakker" til det, men de har
desværre kun versioner til solaris og windows...

Hilsen Thorkild

Fra : Morten Holm

Dato : 07-04-01 10:29

Thorkild Sørensen wrote:

> Er der nogen der ved om der findes en pakke til seriel kommunikation på
> en linux maskine. Java tilbyder selv "pakker" til det, men de har
> desværre kun versioner til solaris og windows...

http://www.interstice.com/~kevinh/linuxcomm.html

Morten

Fra : Thorkild Sørensen

Dato : 07-04-01 12:28

Tak for oplysningen. Jeg fandt også selv en side, som jeg egentlig tror er
det samme api som den du skrev: http://www.rxtx.org

Hilsen Thorkild

Morten Holm skriver:

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 07-04-01 22:13

Sørensen> Tak for oplysningen. Jeg fandt også selv en side, som jeg egentlig tror er
Sørensen> det samme api som den du skrev: http://www.rxtx.org

Jeg bruger RXTX på linux. (eps.sourceforge.net).
Det fungerer fint.

--
Niels Elgaard Larsen
E-mail: elgaard@diku.dk <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>