Hjælp jeg har mistet alle værktøjslinierne~
Fra : Kostas

Dato : 27-08-03 21:31

ja det vil sige det er min svigerfar - men alligevel

I word 2000 er det lykkedes ham at fjerne alle værktøjslinier (incl. den
med: filer, funktioner osv)

Hvordan får man dem frem igen - der er jo ikke nogen menuer man kan gå ind
i. Det er anden gang det sker men jeg kan slet ikke huske hvad jeg gjorde
før. Måske noget med en genvejstast som fik mig ind i menuen.

med venlig hilsen

Kostas Panayotis
(email@supertips.dk)

"Its a moo point."
"Moo point?
"Yeah , like a cows opinion , it doesn't matter"

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 27-08-03 21:49

Den 27 Aug 2003 20:31:11 GMT, Kostas <næppe@jeppe.com> skrev:

> [...]
>i. Det er anden gang det sker men jeg kan slet ikke huske hvad jeg gjorde
>før. Måske noget med en genvejstast som fik mig ind i menuen.

Måske er det fuld skærm der er slået til?
Prøv at trykke på Esc eller F11

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-08-03 22:02

Hej Kostas

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i. Det er anden gang det sker men jeg kan slet ikke huske hvad jeg gjorde
> før. Måske noget med en genvejstast som fik mig ind i menuen.

Se en løsning her:

http://www.mvps.org/word/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm

Jan

Fra : Jane

Dato : 27-08-03 22:33

Kostas skrev i <news:Xns93E4E51485A09nppejeppecom@194.255.237.193>:

> I word 2000 er det lykkedes ham at fjerne alle værktøjslinier (incl.
> den med: filer, funktioner osv)

Prøv om du kan finde et tomt stykke "menulinje" og højreklikke på det
så skulle du kunne krydse af hvilke menuer du vil have.

Jane