Hånd (musepointer) som clipart
Fra : John Doe

Dato : 26-08-03 12:24

Hej i denne NG
Jeg har ledt mange steder nu.
Jeg skal bruge et cliart af den lille hånd, som musepilen bliver til, når
man går hen over et link.
Skal bruge det til at demonstrere noget i Powerpoint..

Hvem ved hvor jeg kan finde denne lille tegning ?
/JD

Fra : pre

Dato : 26-08-03 16:38

Brug printscreen.

pre

Fra : Jane

Dato : 26-08-03 18:42

pre skrev i <news:3f4b8052$0$24677$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Brug printscreen.

Prøv du engang selv at fange cursoren med print screen...

"John Doe" <thepoet@ofir.dk>:

Find et billede af cursoren, eksempelvis
http://www.buygold.net/v06n03/v06n03.html
og rediger det.

Du kan også lave et billede af cursoren ved at gå ind i
"egenskaber for mus" og vise "markører", der kan
du se billederne i dit tema, for at "tage et billede":
tryk printscreen eller alt+printscreen (åbn Paint og
vælg at indsætte fra clipholder).

Jane

Fra : pre

Dato : 26-08-03 18:40

Det var lidt af en tanketork for kun hvis du kan se hånden i Kontrol
Panel/Mus kan den fanges. Jeg har den hvis det kikser. Brug
sendtome@bredalsparken.dk og skriv Hånd som emne, så får du den.
pre

Fra : preben nielsen

Dato : 26-08-03 18:37

"John Doe" <thepoet@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man går hen over et link.
> Skal bruge det til at demonstrere noget i Powerpoint..
>
> Hvem ved hvor jeg kan finde denne lille tegning ?

Åbn Stifinder på det drev hvor Windows er installeret. Søg efter
filen url.cur eller bare *.cur og voila, der er den

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk