Outlook 2000, flere samtidige profiler ?
Fra : Nikolaj

Dato : 26-08-03 12:13

Hej

Hvordan opretter man flere "Personal Folders" som hver især håndterer sin
egen mailadresse, SMTP, POP3, kalender osv.
Jeg håber at det kan være sådan at mails kan hentes til alle "Personal
Folders" samtidig, ligesom i ThunderBird mail.

Fra : pre

Dato : 26-08-03 19:01

Gu´ ve´ hvilken af de efterhånden mange versioner du bruger!

I 2000 anbefales det at ha´ flere .pst filer som sagtens kan administreres.
Men det er én til dagligt brug, resten er til arkiver.
Filer /Ny hhv. /Åbn styrer alle .pst filer dog ikke den oprindelige
(I C/W versionen går det straks nemmere)
Derimod kan du i mappelisten sætte en/flere foldere som undergrupper til
Inbox. De kan styres gennem reglerne så ny mail havner i de rigtige mapper.
pre

Fra : Nikolaj

Dato : 27-08-03 01:01

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in

> Gu´ ve´ hvilken af de efterhånden mange versioner du bruger!

2000/SP3/US

> I 2000 anbefales det at ha´ flere .pst filer

Ja jeg vil også helst have en pst til hver mailkonto.

?

> går det straks nemmere)
> Derimod kan du i mappelisten sætte en/flere foldere som undergrupper
> til Inbox. De kan styres gennem reglerne så ny mail havner i de
> rigtige mapper.

Ja, men kan den modtagne mail så også besvares fra den mailkonto som har
den adresse som der er sendt til, og med dennes signatur ?

Fra : pre

Dato : 27-08-03 10:29

C/W versionen forudsætter Exchange Server.
Outlook´s Send knap har en lille pil hvor man kan vælge hvilken konto der er
afsender. Prøv som jeg har beskrevet - det kan altid ændres tilbage, man jeg
tror det vil dække dit behov.

Fra : Nikolaj

Dato : 27-08-03 17:06

> [...]
> der er afsender. Prøv som jeg har beskrevet - det kan altid ændres
> tilbage, man jeg tror det vil dække dit behov.

Kikker på det, Tak for hjælpen