Erfagruppe om javasites
Fra : Allan Unnerup

Dato : 26-08-03 21:21

Er du interesseret i at være med i en erfagruppe omkring
private/semiprofessionelle hjemmesider i Java?

Formål:
Udveksle erfaringer med:
- javawebhoteller
- betaling via plastikkort
- sikkerhed
- udveksling af kode
- XML
- og hvad du måtte have interesse i

Jeg forestiller mig, at
- vi mødes uformelt en gang om måneden over en kop kaffe,
- der ikke skal være nogen formel foreningsstruktur/kontingent,
- du har erfaring med et kørende site i Java/JSP,
- du har ambitioner om at udvikle dit site et godt stykke ud over
gennemsnittet.

Jeg bor selv i hovedstadsområdet, men er gerne barselshjælper til
erfagrupper andre steder i landet.

Med venlig hilsen
Allan Unnerup

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 26-08-03 21:29

> Er du interesseret i at være med i en erfagruppe omkring
> private/semiprofessionelle hjemmesider i Java?

Flimragende ide - count me in!

/Søren

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 31-08-03 19:41

> [...]
> - du har erfaring med et kørende site i Java/JSP,
> - du har ambitioner om at udvikle dit site et godt stykke ud over

Er det virkelig kun undertegnede, som synes dette er en god ide?

/Søren Berg Glasius

Fra : Jonathan Stein

Dato : 02-09-03 14:19

Søren Berg Glasius wrote:

> Er det virkelig kun undertegnede, som synes dette er en god ide?

Nej, jeg synes også det lyder spændende. Spørgsmålet er hvordan man
når ud til målgruppen? - Gruppen her er jo ikke just oversvømmet, og det
er langt fra alle, der arbejder med JSP og Servlets.
Hvis der bliver stablet et initiativ på benene, vil jeg gerne oplyse
om det på jsp-hotel.dk, men i al ydmyghed, er det nok ikke noget, som
folk ligefrem kommer væltende af. Jeg lægger også gerne plads til et
on-line forum, hvis det kan tiltrække flere brugere end en
usenet-gruppe.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Allan Unnerup

Dato : 03-09-03 19:38

> [...]
> folk ligefrem kommer væltende af. Jeg lægger også gerne plads til et
> on-line forum, hvis det kan tiltrække flere brugere end en

Du må MEGET gerne skrive om erfagruppeinitiativet.

Jeg kan ikke forestille mig, at der er nødvendigt med endnu en
diskussionsgruppe. Gruppen her fungerer jo udmærket. Men tak for tilbudet.

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-09-03 21:31

Allan Unnerup wrote:

> Du må MEGET gerne skrive om erfagruppeinitiativet.

Så skal der jo helst være noget at henvise til - f.eks. en web-side med lidt
flere informationer og en kontakt-adresse. Er det noget du vil stå for?

> Jeg kan ikke forestille mig, at der er nødvendigt med endnu en
> diskussionsgruppe. Gruppen her fungerer jo udmærket. Men tak for tilbudet.

Nogen gange bliver jeg overrasket over hvor få teknisk kyndige personer, der
egentlig kender - endsige bruger - nyhedsgrupperne.
Men et tomt forum er værre end intet forum, så jeg tror heller ikke det er
noget, der skal oprettes før behovet evt. er der.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Allan Unnerup

Dato : 21-09-03 20:20

> Så skal der jo helst være noget at henvise til - f.eks. en web-side med
lidt
> flere informationer og en kontakt-adresse. Er det noget du vil stå for?

Ja, meget gerne. Den kommer her:
http://www.yachtdatabase.com/erfa.jsp

Med venlig hilsen
Allan Unnerup

Fra : Jonathan Stein

Dato : 22-09-03 21:28

Allan Unnerup wrote:

> lidt
>
> Ja, meget gerne. Den kommer her:
> http://www.yachtdatabase.com/erfa.jsp

- og så er der en henvisning fra jsp-hotel.dk. Lad os håbe andre følger op.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/