Revnet skærm på Palm Zire
Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-03 10:55

Min lille søn viste mig i går, at der var en stor, mørk plamage på
skærmen på min Palm Zire med en regnbuefarvet kant. Ser man godt efter,
er der faktisk to revner i selve skærmen, men ikke i "glasset" udenpå.
Jeg går ud fra, at der er kommet ilt ind til de aktive dele af skærmen,
og det har forårsaget misfarvningen.
Desværre lyder de foreløbige meldinger på, at den slags ikke er
dækket af garantien, da det skyldes udefra kommende tryk eller slag. Det
er surt, men skal jeg være ærlig, så kan jeg jo ikke garantere, at den
ikke har fået et tryk. Min jakke kan have hængt på en stoleryg, og der
kan være blevet sat et ben på Palm'en i lommen. Jeg mener ikke, det er
sket, men det er jo svært at udelukke.
Nå, men den er jo ikke så dyr, sådan en Zire. Spørgsmålet er
bare, hvad jeg så skal gøre. Min vision for fremtiden var egentlig, at
vi næste gang skulle have mobiltelefoner med indbygget kalender. Men jeg
havde nu ikke regnet med, at de allerede skulle ske nu. Især min kone er
lidt utilfreds med, at man har et dårligt overblik over sin arbejdsplan
på en elektronisk kalender. Men det kan man vel ikke ændre. Eller hvad?
Er en telefon lige så god som en PDA. Eller har den en lille dum skærm?
Og hvilken PDA er god? Jeg synes, de nye har kamera, MP3 og en masse
andet pjat, som vi ikke har brug for. Derimod kunne det jo være lækkert
med en bedre skærm en den lille Palm Zire's.
Jeg spørger her, fordi den skal kunne bruges med Apples Address
Book og iCal (og iSync). Og så er jeg lidt i vildrede. Jeg er jo heller
ikke vild med at ofre en formue.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 28-08-03 11:51

> min kone er
> lidt utilfreds med, at man har et dårligt overblik over sin arbejdsplan
> på en elektronisk kalender. Men det kan man vel ikke ændre. Eller hvad?

En skærm på 320x320 i god kvalitet (f.eks. Zire 71) kombineret med et
godt kalenderprogram (datebk5) giver markant bedre læsbarhed og overblik
end en Zire på 160x160 og med Palm's standard Datebook.

> Eller har den en lille dum skærm?

Ja, de fleste har en mindre skærm end du er vant til.

> Og hvilken PDA er god? Jeg synes, de nye har kamera, MP3 og en masse
> andet pjat, som vi ikke har brug for. Derimod kunne det jo være lækkert
> med en bedre skærm en den lille Palm Zire's.

Måske kan en af Samsungs Palm OS-baserede stille dig tilfreds, når/hvis
de lanceres i Danmark.

/hc

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-03 19:32

Hans Christian Hansen <nntp@hansen.tdcadsl.dk> wrote:

> En skærm på 320x320 i god kvalitet (f.eks. Zire 71) kombineret med et
> godt kalenderprogram (datebk5) giver markant bedre læsbarhed og overblik
> end en Zire på 160x160 og med Palm's standard Datebook.

Måske skulle man bare ofre sådan en. Men den ligger over bagatelgrænsen
i pris, og så skal den gennem økonomiudvalget. Og så ender det med, at
jeg får hendes Palm, mens hun går over til papirkalender.
Kan Datebk5 meget mere end den almindelige kalender? Kan den
ikke også køre på vores gamle Zire? Og kan den synkroniseres med iCal?

> Ja, de fleste har en mindre skærm end du er vant til.

Jeg havde også tænkt på det lille ur med Palm indbygget. Men det er nok
endnu værre

> Måske kan en af Samsungs Palm OS-baserede stille dig tilfreds, når/hvis
> de lanceres i Danmark.

PalmOS er vel PalmOS. Hvis man ikke kan få overblik i kalenderdelen, så
er det vel ligegyldigt, hvilken hardware, man bruger.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 28-08-03 21:19

> Kan Datebk5 meget mere end den almindelige kalender?

Der er alle mulige "features" bygget ind -- jo mere, man bruger dem,
desto mindre kompatibelt bliver det med ens desktop-kalender (Palm
Desktop, iCal). Jeg bruger det kun pga. bedre oversigter. Der er især en
god uge-oversigt -- den fås også som separat shareware Weekview eller
noget i den retning.

> Kan den
> ikke også køre på vores gamle Zire?

Jo da

>Og kan den synkroniseres med iCal?

Den bruger den indbyggede datebk's database, så ja den synker med iCal
og alt andet som den indbyggede kalender synker med.

> Jeg havde også tænkt på det lille ur med Palm indbygget. Men det er nok
> endnu værre

Faktisk har den 160x160 pixel, det er jo det samme som en Zire

/hc

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-08-03 15:33

Jeg skiftede min Palm III ud med en mobiltelefon. Først en T520m og
derefter min nuværende T68i. Der er ingen tvivl om at telefonerne ikke
er så meget kalender som de er telefon, men jeg har faktisk bare brug
for at se hvilke aftaler jeg har. Jeg blev aldrig dus med Palms
grafitti, så derfor bruger jeg telefonens tastatur lige så godt, og mht.
til overblik så er der bare ikke noget der slå en gl. dags
papirskalender - desværre.

T68i har de fordele i forhold til div. Palm produkter at 1. den også er
en telefon, 2. den er så lille at man altid ka' bære den på sig, 3. den
er billigere, 4. den har bluetooth.

Men det kræver en del tilvænding at bruge kalender delen og skærmen er
meget lille, ingen tvivl om det. Om min kone ville bruge krudt på sådan
en e-kalender tvivler jeg på, jeg har dog fået hende til at bruge iCal,
så jeg i det mindste ved hvor i verdenen hun er

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-03 19:32

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> en e-kalender tvivler jeg på, jeg har dog fået hende til at bruge iCal,
> så jeg i det mindste ved hvor i verdenen hun er

Tak for erfaringerne. Men hvordan finder man konen med iCal? Du mener
vel ikke "I call" eller hvad?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-08-03 21:59

> Tak for erfaringerne. Men hvordan finder man konen med iCal? Du mener
> vel ikke "I call" eller hvad?

Man "finder" konen ved at hun skriver sine aftaler ind i sin iCal
kalender. Hendes iCal kalender abonnerer jeg så på, og når jeg syncer
min iCal kalender med min T68i får jeg også hendes aftaler med på
telefonen.

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 28-08-03 20:39

> [...]
> andet pjat, som vi ikke har brug for. Derimod kunne det jo være lækkert
> med en bedre skærm en den lille Palm Zire's.

Inden jeg købte min zire brugt spurgte jeg i uk.comp. et eller andet
palm, og jeg fik anbefalet Sony Clié med baggrundsbelyst skærm, højere
opløsning og billigere end palms egne tilsvarende.
Zire kører OS4, så jeg er selv lidt utilfreds over dens manglende
håndtering af forskellige kalendere.
Næste gang vil jeg have farveskærm med OS-understøttelse af flere
samtidige kalendere som i iCal - og højere opløsning med mulighed for at
se mere ad gangen mere klart. Har Palm OS 5 mon det?!
--
Poul

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 28-08-03 21:58

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:
> Næste gang vil jeg have farveskærm
det betyder alt andet lige mindre batteritid, da farveskærme er
strømslugerer

>med OS-understøttelse af flere samtidige kalendere som i iCal
der findes mange andre kalenderprogrammer til Palm der kan lige præcis
det.

> - og højere opløsning
nu er 320*320 jo efterhånden standart for PalmOS maskiner

> med mulighed for at
> se mere ad gangen mere klart.
Da havde Handerea med deres SoftGrafitti felt nok den bedste ide.

> Har Palm OS 5 mon det?!
Handera og Sony kunne klare det med noget add-on til PalmOS 3.5
Opløsningen og farver har ikke ret meget med OS versionen at gøre.

Jeg holder stadig meget af min Palm III. Den er bare så ufættelig
pålideligt. I sommers kunne jeg faktisk læse hele Potter V på min Palm
mens vi var på cykelferie. Jeg læste kun om aften med baggrundsbelysning
og det var ikke nødvendigt at skifte batterier mere end 1 enkelt gang.
Prøv det med en T68i en PocketWin maskine eller andre maskiner med
tilsvarende monsterprocessorer.

hilsen
Sebastian

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-03 22:31

Sebastian Loeck <thorfinn@forum.dk> wrote:

> der findes mange andre kalenderprogrammer til Palm kan lige præcis det.

Det er sikkert mig, der har været for doven til at sætte mig ind i,
hvilke programmer, man kan få til Palm. Ærligt talt, så er der så mange,
at man bliver helt overvældet, når man går ud fra Palms egen hjemmeside
og ser efter software. Og så har en Zire jo så lidt hukommelse, at man
ikke skal installere alt for meget ekstra. Men man kan altså få andre
kalenderprogrammer, der kan mere end det originale, og som kan
synkronisere med iCal, efter hvad jeg kan forstå.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 29-08-03 09:06

Sebastian Loeck <thorfinn@forum.dk> wrote:

> der findes mange andre kalenderprogrammer til Palm der kan lige præcis
> det.

Nu er jeg nysgerrig. Hvilke f.eks.?

/hc

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 29-08-03 16:44

Hans Christian Hansen <nntp@hansen.tdcadsl.dk> wrote:

> Nu er jeg nysgerrig. Hvilke f.eks.?
DateBk er vist klassikeren
http://www.pimlicosoftware.com/

Desuden findes en hack, der gør at det indbyggede kalenderprogramm kan
håndtere kategorier (fx. 1 kategori pr. person). Jeg ved ikke om man kan
kære Hacks på en Zire.

Men hvis du spørger i de grupper, der omtaler PDA og især Palm få du
sikkert flere svar.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 29-08-03 20:40

Sebastian Loeck <thorfinn@forum.dk> wrote:

> DateBk er vist klassikeren
> http://www.pimlicosoftware.com/

Nu er jeg virkelig nysgerrig, hvordan får man Datebk til at synkronisere
med flere forskellige kalendere?

/hc

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-03 20:50

Hans Christian Hansen <nntp@hansen.tdcadsl.dk> wrote:

> Nu er jeg virkelig nysgerrig, hvordan får man Datebk til at synkronisere
> med flere forskellige kalendere?

Man kan have flere kalendere i iCal. Det er sådan set den samme
kalender, men man opretter flere kategorier kaldet kalendere, så f.eks.
hvert familiemedlem kan have sine egne, og man kan have nogle fælles. I
iCal kan man vælge, hvilke man vil se. Når man synkroniserer med en
Palm, vælger man, hvilke kalendere, der skal synkroniseres med den
pågældende Palm. Men man kan ikke se på Palm, hvilke aftaler, der hører
til hvilken kalender. Spørgsmålet er, om man kan det på andre mere
avancerede kalendere på Palm.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-03 22:57

> [...]
> fra, at der er kommet ilt ind til de aktive dele af skærmen, og det har

Tillad mig et lille tillægsspørgsmål i samme tråd. Flere her lader til
at vide meget om Palm. Er der stor forskel på priserne? jeg har lige
købt digitalt kamera, og der skal man se sig enormt godt for, for ikke
at betale for meget. Køber man på nettet, kan der være rigtigt meget at
spare. Køber man i en udenlandsk netbutik, kan det være endnu billigere.
Palm har jo selv en shop, som er i ¤. Så er der jo Apple Store, som
faktisk har et tilbud på en Palm Zire 71 til kr. 2.650,- incl. et 128 MB
hukommelseskort. Normalt koster Palm alene kr. 2.800,-. Men måske ligger
priserne i butikkerne på samme niveau. Jeg har aldrig lagt mærke til
det. Palm er ikke det, der annonceres mest for. Også indenfor PDA har
Microsoft vist sat sig tungt på det danske marked.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-03 23:09

> Tillad mig et lille tillægsspørgsmål i samme tråd. Flere her lader til
> at vide meget om Palm. Er der stor forskel på priserne?

Nå ja, hvorfor slår jeg ikke bare op på Edbpriser.dk?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-03 20:46

> [...]
> er der faktisk to revner i selve skærmen, men ikke i "glasset" udenpå.
> Jeg går ud fra, at der er kommet ilt ind til de aktive dele af skærmen,

Nu har jeg talt med costumer support. De bad mig endda sende digitale
billeder af skaden. Det er ellers en moderne verden vil lever i. Jeg var
glad for, at jeg lige havde fået et digitalt kamera, så jeg kunne love
at gøre det, som det selvfølgeligste i verden.
Desværre mener de, at min Palm har været udsat for overlast. Og
det kan jeg jo ikke med sikkerhed benægte. Hvis skærmen er revnet, så
tyder det jo på det. Hvis min bil har en bule, så formoder jeg jo også,
at det skyldes en udefra kommende påvirkning. Jeg fik en e-mail, hvor de
beklagede. Der var et link til et side, hvor man skulle kunne bestille
en reparation. Jeg kan nu ikke finde noget om det på siden:

> You can order an out of warranty repair at the following web address.
> <http://www.palm.com/dk/store/service>.

Det kan nok heller ikke betale sig at reparere en Palm Zire. Nu kan man
få den med en tjekket rygsæk for kr. 999,-. Til gengæld havde de også et
tilbud om, at man kunne opgradere ved at indsende den defekte Palm. Jeg
kan således få 25 % rabat på Palms egen store, hvis jeg køber en Zire
71, som nok er den bedste til mit brug. Den koster ¤ 345, men det har
et tilbud, hvor man får en taske, penne og skærmbeskyttere med for ¤
337. Det er jo kun ca. 1.876,- kr. Jeg er lidt fristet til at gøre
sådan. Den er nok bedre som kalender end en mobiltelefon. Men jeg skal
dæleme passe på, at den ikke også udsættes for et tryk. Det kan hurtigt
blive dyrt på den måde.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 30-08-03 09:18

> Desværre mener de, at min Palm har været udsat for overlast. Og
> det kan jeg jo ikke med sikkerhed benægte.

Jeg har faktisk lige selv haft samme tur med min Tungsten C. Den havde
det fint, da jeg lagde den i lommen -- men da jeg tog den ud igen, var
skærmen itu.

> Der var et link til et side, hvor man skulle kunne bestille
> en reparation. Jeg kan nu ikke finde noget om det på siden:

Ja, jeg fatter heller ikke hvordan man skal komme frem til den rigtige
side (de kan umuligt få mange reparationer ind den vej, når links'ene er
forkerte -- man bliver sendt rundt i cirkler uden at komme nærmere en
reparation). Her er det rigtige link:

https://www.service.palmdirect.com/repair_service/DNK/EE

> Det kan nok heller ikke betale sig at reparere en Palm Zire.

Jeg måtte slippe 1300 kroner for en Tungsten C-skærm. Til gengæld kan
jeg se at jeg faktisk får tilsendt en helt ny -- så de har altså lavet
en ombytning i stedet for en reparation.

Desværre kan jeg ikke anbefale reparations-servicen særligt varmt. Deres
kundeservice stinker simpelthen. Jeg begik den "fejl" at aflevere
Palm'en personligt til den adresse, man får angivet ifm. bestillingen af
reparationen. Det skulle jeg aldrig have gjort. Da jeg begyndte at rykke
for status på reparationen efter halvanden uge, fik jeg halvsvinke mails
om at det var sandelig også min egen skyld at den var borte, når jeg
havde indleveret den personligt i stedet for at sende den med
rekommanderet post eller pr. bud (præcis hvordan personlig indlevering
adskiller sig fra aflevering pr. bud har jeg stadig ikke fået et svar)
-- så de anså sig ikke for ansvarlige for min Palm, selvom jeg havde en
skriftlig kvittering for modtagelsen.

Nå, de fandt min Palm til sidst -- det viste sig at ordrebekræftelsen på
websiden mangler information om at reparationsnummeret skal stå som en
del af adressen, dette står godt nok i en email man får tilsendt -- men
jeg bruger altså ikke min tid på at tjekke forskelle mellem web- og
email-udgaven af samme ordrebekræftelse. Dette brugte de som
undskyldning for at min Palm ikke kunne identificeres ved modtagelsen --
på trods af, at man ved bestilling af reparationen skal angive Palm's
serienummer, så de burde da nemt kunne slå den op.

Set i bakspejlet ærgrer jeg mig over at jeg forsømte at købe et
ordentligt etui til min Tungsten C fra starten af. Det har jeg haft til
alle mine tidligere Palms (jeg kan godt lide dem, der har plads til lidt
visitkort, pengesedler, osv -- det giver altsammen lidt ekstra foring
Desværre var det intet som helst på markedet til Tungsten C, da jeg
købte den. Det er der nu, og jeg har efter lidt research valgt et etui
fra spanske Piel Frama. Tidligere har jeg været meget tilfreds med
etuier fra Covertec, men deres Tungsten C-model beskytter ikke særlig
godt synes jeg.

> [...]
> koster ¤ 345, men det har et tilbud, hvor man får en taske, penne og
> skærmbeskyttere med for ¤ 337. Det er jo kun ca. 1.876,- kr.

Det er da et o.k. tilbud. Men gå lige ned i en butik først og oplev Zire
71 live -- jeg tror at du vil synes at skærmen er en meget stærk
forbedring, men alt er jo subjektivt.

> Jeg er lidt fristet til at gøre sådan. Den er nok bedre som kalender end
> en mobiltelefon. Men jeg skal dæleme passe på, at den ikke også udsættes
> for et tryk. Det kan hurtigt blive dyrt på den måde.

Få dig et ordentligt etui. Covertec's Zire 71-etui virker ret lækkert
(www.covertec.com), Piel Frama's har muligvis lidt bedre beskyttelse af
kanterne (www.pielframa.com).

Normalt skal der altså også mere til end et tryk. Mon ikke den kan have
fået en tur i gulvet? Det havde min Tungsten C ved et uheld fået dagen
før. Der skete ikke noget umiddelbart, men jeg tror at knækket dagen
efter skyldtes dette ...

/hc

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-08-03 12:47

> Jeg har faktisk lige selv haft samme tur med min Tungsten C. Den havde
> det fint, da jeg lagde den i lommen -- men da jeg tog den ud igen, var
> skærmen itu.

Uh-uh. Det er jo en dyr en. Jeg havde min jakke hængende over et ryglæn
på en stol. Der var da vist noget om, at jakken på et tidspunkt lå nede
på gulvet. Jeg tænkte ikke nærmere over det, da en jakke let kan glide
ned. Men måske er den alligevel faldet lidt hårdt ned. Måske har jeg sat
foden eller et stoleben ovenpå min Palm i inderlommen uden at opdage
det.

> [...]
> jeg se at jeg faktisk får tilsendt en helt ny -- så de har altså lavet
> en ombytning i stedet for en reparation.

Tak for linket. Det var effektivt. Desværre viser det sig, at det koster
kr. 868,09 ("The cost of this service is a flat price of 868.09 DKK
including 16.00% VAT"). Man synes jo næsten ikke, det kan betale sig at
give så meget for en reparation af noget til kr. 999,-. På den anden
side, så får man sikkert en ny i praksis. Og hvis alternativet er at
købe en ny selv, så sparer man da kr. 130,-. Fordelen ved at købe dyre
ting som f.eks. en Tungsten er, at man lettere kan forsvare at ofre en
reparation. Billigere ting bliver lettere engangsting.
Men jeg må ellers sige, det er et smart system. Ulempen ved at
handle over nettet er jo, at man ikke bare kan gå ind til forhandleren
ved problemer. Men det er sør'me da fikst, at man kan sidde hjemmefra og
få tilbud på reparationer uden at rokke sig fra computeren. Og man
flytter sig jo nødig fra sin Mac

> Det er da et o.k. tilbud. Men gå lige ned i en butik først og oplev Zire
> 71 live -- jeg tror at du vil synes at skærmen er en meget stærk
> forbedring, men alt er jo subjektivt.

Der er jo det, at min gamle Zire virkede fint, men den var jo ikke
specielt lækker. Jeg er derfor lidt tilbageholdende med at købe en ny.
Men det siges jo også at være formålet med en Zire. Den er med vilje
lidt lille og primitiv, så folk hurtigt får lyst til at opgradere.
Meningen med den er bare at lokke folk ind i folden, så de ikke vil
undvære deres Palm. Jeg tror nu ikke, jeg har set en Zire 71 i nogen
butikker. Det meste er vist PocketPC, men jeg har nu heller ikke ledt så
meget.

> Få dig et ordentligt etui. Covertec's Zire 71-etui virker ret lækkert
> (www.covertec.com), Piel Frama's har muligvis lidt bedre beskyttelse af
> kanterne (www.pielframa.com).

Jeg har slet ikke sat mig ind i alle mulighederne for tilbehør, men det
er da helt imponerende. Jeg havde bare overvejet det originale
læderetui, men ellers følger der et lille plastetui med i pakketilbuddet
med "Zireâ„¢ essentials kit ".

<http://www.palmdirect.com/dr/sat4/ec_MAIN.Entry16?V1=508908&PN=1&SP=100
23&xid=45005&V5=31031194&S1=&S2=&S3=&S4=&S5=&V2=&V3=&V4=&DSP=0&CUR=978&P
GRP=0&CACHE_ID=816230000083389>

<http://www.palmdirect.com/dr/sat4/ec_MAIN.Entry16?V1=570386&PN=1&SP=100
23&xid=45005&V5=30017213&S1=&S2=&S3=&S4=&S5=&V2=&V3=&V4=&DSP=0&CUR=978&P

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-09-03 17:42

> Det er da et o.k. tilbud. Men gå lige ned i en butik først og oplev Zire
> 71 live -- jeg tror at du vil synes at skærmen er en meget stærk
> forbedring, men alt er jo subjektivt.

Nu har jeg endelig fået en adresse, som ligger i England. Jeg har netop
været nede på posthuset i dag og har sendt min Zire derover. Så venter
jeg en e-mail med et kodenummer, der giver mig ret til 25% rabat på
deres netbutik ved køb af en Zire 71. Der var nogle på iChat, der
forsøgte at overtale mig til en Tungsten T2 forleden. Men jeg synes, den
er for dyr, og jeg har ikke brug for det, den kan. Først og fremmest vil
jeg gerne have en bedre skærm end på Zire. Og med den ekstra hukommelse
er det meget sandsynligt, at jeg vil sætte mig lidt mere ind i
mulighederne med en Palm og få noget software til den.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 10-09-03 21:24

> [...]
> forsøgte at overtale mig til en Tungsten T2 forleden. Men jeg synes, den
> er for dyr, og jeg har ikke brug for det, den kan.

Der kommer nye modeller 1. oktober, her i blandt en low-end tungsten som
prismæssigt kommer ind lidt under zire 71, men så er uden kamera -- se
www.palminfocenter.com

/hc

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-09-03 23:33

> [...]

> Der kommer nye modeller 1. oktober, her i blandt en low-end tungsten som
> prismæssigt kommer ind lidt under zire 71, men så er uden kamera -- se

Jeg har lige fået min Zire 71 i dag og sidder og leger med den. Det er
slet ikke til at overskue vejledningen, så jeg har bare proppet din i
stikket og trykket på knappen, efter lige at have skimmet det
indledende. Det er lidt irriterende, at Palm regner med, at vi bruger
deres software og ikke iCal. Men så vidt jeg kan se, er iCal det eneste
sted, hvor man kan have en fælles kalender mellem to personer med hver
sin Palm og en privat kalender for hver person, som kun kan ses på deres
respektive Palm'er.
--
Henrik Münster
Esbjerg