fra mac til word
Fra : vicit

Dato : 27-08-03 16:09

Hej NG

Jeg kunne tænke mig at hører om der er nogen som
har et konvateringsprogram som virker mellem
fra Mac til Word og omvendt.

MVH

Vicit

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 27-08-03 21:32

"vicit" <vicit@tele2adsl.dk> writes:

> Jeg kunne tænke mig at hører om der er nogen som har et
> konvateringsprogram som virker mellem fra Mac til Word og omvendt.

Jeg har gjort en del i udveksling af dokumenter i en skrivegruppe
mellem brugere af MS-Word 97/2000/XP til Windows og MS-Word 2001/X til
MacOS. Det har fungeret temmelig godt på trods af, at der var tale om
avancerede dokumenter med fodnoter, krydsreferencer, figurer, tabeller
etc. Det fungerer uden egentligt konverteringsprogrammer.

-j

--
Viden bliver ikke mindre af at blive delt - tværtimod!
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 27-08-03 22:09

vicit <vicit@tele2adsl.dk> wrote:

> Jeg kunne tænke mig at hører om der er nogen som
> har et konvateringsprogram som virker mellem
> fra Mac til Word og omvendt.

Ikke for at være pedantisk... (eller måske netop for at være det):

Hvordan vil du konvertere noget fra et tekstbehandlingsprogram (Word)
til et computer (Mac)????

Hvis du har Word på både PC'en, som jeg går ud fra du mener når du
skriver "Word", så mangler du bare Word til Mac'en, så spiller de fint
sammen.

Alternativt kan du gemme i ".rtf" formatet. Det kan de fleste PC og Mac
tekstbehandlingsprogrammer læse.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |