Isync
Fra : Dan Henriksen

Dato : 27-08-03 13:48

Hej alle,

Jeg ser til min radsel, at det kun er muligt at syncke mellem to mac'er
(Synck af harddiske) via .mac og iSync - og jeg er ikke medlem og vil heller
ikke betale for denne service (alt andet på .mac kan jeg ikke bruge til
noget)

Findes der en anden måde hvor jeg kan synke, min desktop model, og min
labtop's harddiske eller mappe/r?

Venligst Dan

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-08-03 14:22

Dan Henriksen <dan@1way2print.net> wrote:

> [...]
> (Synck af harddiske) via .mac og iSync - og jeg er ikke medlem og vil
> heller ikke betale for denne service (alt andet på .mac kan jeg ikke bruge

Normalt bruger man ikke iSync til den slags. Den er mere til at
synkronisere sin Mac med en PDA, en mobiltelefon eller den slags.

> Findes der en anden måde hvor jeg kan synke, min desktop model, og min
> labtop's harddiske eller mappe/r?

Masser. Jeg er lidt rusten på det punkt. Der er vist et, der hedder
Synchronize, men du kan da selv søge på de sites, hvor man kan downloade
software.
--
Henrik Münster
Esbjerg