ADCkabelforlænger
Fra : Morten Hjort

Dato : 26-08-03 16:05

Jeg har et fladt 17" Studio Display og jeg vil gerne sætte min
PowerMac ind i et andet rum (ca 7 m væk). Men jeg skal så have et
ADCforlænger da skræmkablet jo ikke er slangt nok til dette. Hvor kan
man købe sådan et henne? Og hvilken forringelse og forsinkle (fra
tastatur og mus) vil det give?

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 27-08-03 08:53

Morten Hjort <mor_thomsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ADCforlænger da skræmkablet jo ikke er slangt nok til dette. Hvor kan
> man købe sådan et henne? Og hvilken forringelse og forsinkle (fra

MacXpres sælger et ADC forlængerkabel på 3 meter. Du kan jo høre med dem
om de kan skaffe et i en længerere variant. Forringelse af signalet på
både billede og USB skal du ikke regne med da signalet er digitalt.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Morten Hjort

Dato : 27-08-03 16:52

Hvordan kan det være at sådan et 3 meter langt kabel koster ca 600,-
uden moms? Det er jo helt vildt. Apple må da have nogen som er
billigere. Jeg er ligeglad om der er slebne diamanter på eller ej :)

Fra : Morten Lind

Dato : 11-09-03 13:06

> [...]

> uden moms? Det er jo helt vildt. Apple må da have nogen som er
> billigere. Jeg er ligeglad om der er slebne diamanter på eller ej :)

Det er da billigere end et fødekabel)) Husk, at kablet også er
strømførende.....
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)