Kan det være rigtigt..??
Fra : FiGo

Dato : 26-08-03 15:16

At man ikke kan bruge TV2 video arkiv, da det kræver real player
installeret..??

Kan man så slet ikke streame alle deres film, nyheder osv.??

LooP

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 26-08-03 16:53

On Tue, 26 Aug 2003 16:15:59 +0200, FiGo wrote:
> At man ikke kan bruge TV2 video arkiv, da det kræver real player
> installeret..??
>
> Kan man så slet ikke streame alle deres film, nyheder osv.??

TV2's nyheder kan du se på:

http://video.tv2.dk/files/ram/live/live.ram

Det kræver dog at du installerer RealPlayer.

Mvh,
Morten

Fra : FiGo

Dato : 26-08-03 17:03

Jamen realplayer kan man få det til Mac?

Fra : Karl Antz

Dato : 26-08-03 17:09

FiGo <figo@lycos.uk.com> wrote:

> Jamen realplayer kan man få det til Mac?

Joda: <http://www.real.com/realone/mac/>

Men den er godt skjult på siden: øverst til højre ser du en lille
vandret bjælke hvor der står Download Real Player.

Personligt synes jeg det er bondefangeri: umiddelbart ser man kun
muligheden for at købe den større udgave, men siden gør alt for at
skjule den frie player.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : FiGo

Dato : 26-08-03 17:11

"Karl Antz" <karl@antz.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Personligt synes jeg det er bondefangeri: umiddelbart ser man kun
> muligheden for at købe den større udgave, men siden gør alt for at

Tak for hjælpen.

Mvh
LooP

Fra : FiGo

Dato : 26-08-03 17:13

> [...]
>
> Personligt synes jeg det er bondefangeri: umiddelbart ser man kun
> muligheden for at købe den større udgave, men siden gør alt for at

Hvornår mon Safari bliver supportet af denne player så..??

Fra : Karl Antz

Dato : 26-08-03 17:57

FiGo <figo@lycos.uk.com> wrote:

> Hvornår mon Safari bliver supportet af denne player så..??

det er nok nærmere måden TV2 gør det på.

Hvis jeg klikker på et demo link på Real's website, åbnes i Safari
ganske automatisk RealAudio-player.

TV2 vælger at gøre det via et script der åbenbart ikke fungerer. Så
-Skriv til dem og klag!

Hilsen ka'l
--
Karl Antz